RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Natalia Vodianova. Push up your beauty. Etam

Natalia Vodianova. Push up your beauty. Etam

Brandul de lenjerie intima Etam pasesete in universul frumusetii si lanseaza prima linie de make-up si de produse de baie a caror imagine este topmodelul Natalia Vodianova. Reunite sub sloganul ‘Push up your beauty’, cele 600 de noi produse sunt inspirate de culorile, texturile si denumirile care definesc lenjeria Etam.

Astfel, mascara poarta numele de „Balconnet de Cils”, fardurile de pleoape intr-o paleta vasta de nuante devin „Soutien Regard”, iar blushurile sunt recomandate ca „Trikini”. Pe de alta parte, gelurile de dus, uleiurile de masaj si celelalte produse de baie cu arome ispititoare reprezinta diferite fatete ale femeii Etam. „Amoureuse, “Reveuse” sau „Gourmande” sunt doar trei exemple.

Imaginile campaniei de promovare o infatiseaza pe Natalia Vodianova in ipostaze ce ilustreaza varietatea lookurilor obtinute cu ajutorul produselor de make-up. De la machiaje naturale la cele cu detalii grafice sau culori vii si pana la lookurile intense de seara, totul este posibil.

Foto: Hepta.ro/ Video: Etam via Youtube.com

PUBLISHED ON 24.09.2014

more in Beauty Lines