PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Natalia Vodianova. Push up your beauty. Etam

Natalia Vodianova. Push up your beauty. Etam

Brandul de lenjerie intima Etam pasesete in universul frumusetii si lanseaza prima linie de make-up si de produse de baie a caror imagine este topmodelul Natalia Vodianova. Reunite sub sloganul ‘Push up your beauty’, cele 600 de noi produse sunt inspirate de culorile, texturile si denumirile care definesc lenjeria Etam.

Astfel, mascara poarta numele de „Balconnet de Cils”, fardurile de pleoape intr-o paleta vasta de nuante devin „Soutien Regard”, iar blushurile sunt recomandate ca „Trikini”. Pe de alta parte, gelurile de dus, uleiurile de masaj si celelalte produse de baie cu arome ispititoare reprezinta diferite fatete ale femeii Etam. „Amoureuse, “Reveuse” sau „Gourmande” sunt doar trei exemple.

Imaginile campaniei de promovare o infatiseaza pe Natalia Vodianova in ipostaze ce ilustreaza varietatea lookurilor obtinute cu ajutorul produselor de make-up. De la machiaje naturale la cele cu detalii grafice sau culori vii si pana la lookurile intense de seara, totul este posibil.

Foto: Hepta.ro/ Video: Etam via Youtube.com

PUBLISHED ON 24.09.2014

more in Beauty Lines