INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Natalia Vodianova. Push up your beauty. Etam

Natalia Vodianova. Push up your beauty. Etam

Brandul de lenjerie intima Etam pasesete in universul frumusetii si lanseaza prima linie de make-up si de produse de baie a caror imagine este topmodelul Natalia Vodianova. Reunite sub sloganul ‘Push up your beauty’, cele 600 de noi produse sunt inspirate de culorile, texturile si denumirile care definesc lenjeria Etam.

Astfel, mascara poarta numele de „Balconnet de Cils”, fardurile de pleoape intr-o paleta vasta de nuante devin „Soutien Regard”, iar blushurile sunt recomandate ca „Trikini”. Pe de alta parte, gelurile de dus, uleiurile de masaj si celelalte produse de baie cu arome ispititoare reprezinta diferite fatete ale femeii Etam. „Amoureuse, “Reveuse” sau „Gourmande” sunt doar trei exemple.

Imaginile campaniei de promovare o infatiseaza pe Natalia Vodianova in ipostaze ce ilustreaza varietatea lookurilor obtinute cu ajutorul produselor de make-up. De la machiaje naturale la cele cu detalii grafice sau culori vii si pana la lookurile intense de seara, totul este posibil.

Foto: Hepta.ro/ Video: Etam via Youtube.com

PUBLISHED ON 24.09.2014

more in Beauty Lines