WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

In acest an, topmodelele Naomi Campbell si Claudia Schiffer sprijina campania realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu organizatia Breast Health International (BHI). Pentru cea de-a saptea colaborare consecutiva, Tommy Hilfiger a creat o geanta de zi, in editie limitata, iar un procent din fiecare vanzare va fi directionat catre programul Fund For Living. Misiunea acestuia este imbunatatirea calitatii vietii pentru persoanele afectate de cancerul la san si pentru familiile acestora.

Fotografiile campaniei sunt realizate de celebrul Patrick Demarchelier, iar geanta prezentata este disponibila, incepand cu luna octombrie, in magazinele Tommy Hilfiger selectate din intreaga lume.

„Implicarea in aceasta campanie admirabila inseamna foarte mult pentru mine. Din cauza ca mama mea a suferit de cancer la san, am vazut de aproape care sunt greutatile si provocarile pe care le cauzeaza aceasta boala. Sustin cu pasiune educatia pentru sanatatea sanului si sunt onorata sa pot contribui la impresionanta munca depusa de BHI”, a precizat Naomi Campbell, conform breasthealthinternational.com. Claudia Schiffer s-a declarat si ea onorata de a fi parte din acest proiect si spera ca acesta sa creasca awarness-ul despre importanta depistarii precoce a acestei boli si, totodata, sa sprijine cat mai multe persoane si familii aflate in nevoie.

Mai multe detalii despre campanie aici!

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 07.10.2013

more in Newsroom