INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
MUSETTE la Viena

MUSETTE la Viena

La cateva luni de la deschiderea primului magazin Musette din Paris, brandul romanesc de pantofi si accesorii de lux a pasit acum si in capitala Austriei.

Situat in centrul Vienei, pe strada Bauernmakt, noul magazin a avut parte, de curand, de o inaugurare sic, de la care nu au lipsit Cristina Batlan, fondatoarea Musette, editori de moda de la noi, dar si din Austria. La eveniment, invitatii au putut descoperi cele mai noi creatii ale brandului.

“Iubesc Viena  si ma bucur foarte mult ca suntem in acest oras atat de frumos. Un nou magazin pe piata internationala este pentru noi un mare pas inainte si sunt mandra ca un brand romanesc isi face loc pe rafturile cumparatoarelor din intreaga lume”, a declarat Cristina Batlan.

Cristina Batlan in fata magazinului Musette din Viena.

Fondat in 1992, Musette reprezinta brandul romanesc numarul unu in materie de productie si retail al accesoriilor vestimentare de lux, cu un numar de 25 de magazine in intreaga tara. Incepand cu anul 2000, Musette s-a extins pe piata internationala, incluzand tari precum Franta (Paris), SUA, Israel, Bulgaria, Luxemburg, Ungaria, Liban si Mongolia.

Foto si info via Musette

PUBLISHED ON 08.05.2013

more in Newsroom