PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
MUSETTE, colectia toamna-iarna 2013/14

MUSETTE, colectia toamna-iarna 2013/14

Combinatia originala de materiale si forme, nevoia de miscare si tehnologia multifunctionala definesc noua colectie Musette pentru sezonul toamna-iarna 2013/14. Aceste elemente au inspirat si campania de promovare a colectiei, al carei concept poarta semnatura Domnica Margescu si Maurice Munteanu, cu fotografii realizate de Gabi Hirit.

“Totul incepe cu o mare pasiune, cu dorinta de a transmite ceea ce simtim  ca e important cu adevarat, pornind de la ADN-ul Musette, incercand sa aflam cu fiecare colectie ce este valoros si nemuritor. Pielea, cuiele, lemnul, asociate cu talent si munca, se transforma in filosofia Musette – o linie noua, luxul in forma lui pura. Cautam permanent sa ne reinventam, sa alegem solutiile cele mai bune pentru un confort extrem. Calitatea naturala a materialelor si constructia artizanala fac sa existe zeci de pasi pe care un produs Musette ii parcurge pana ajunge sa poarte eticheta Cristhelen B”, declara Cristina Batlan, directorul de creatie al brandului.

Produse din noua colectie se gasesc deja in magazine si se pot achizitiona si online de la  http://onlineshop.musettegroup.ro/.

Brandul Musette a fost fondat in anul 1992, devenind brandul romanesc numarul unu in materie de porductie si retail al accesoriilor vestimentare de lux, cu un numar de 25 de magazine in intreaga tara. Incepand cu anul 2000, Musette cucereste si piata internationala, pe lista magazinelor sale adaugandu-se tari ca Franta (Paris), SUA, Israel, Bulgaria, Luxembourg, Ungaria, Liban,Mongolia sau Austria.

Fotografii: Gabi Hirit pentru Musette

 

PUBLISHED ON 05.09.2013

more in Newsroom