RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
MUSETTE, colectia toamna-iarna 2013/14

MUSETTE, colectia toamna-iarna 2013/14

Combinatia originala de materiale si forme, nevoia de miscare si tehnologia multifunctionala definesc noua colectie Musette pentru sezonul toamna-iarna 2013/14. Aceste elemente au inspirat si campania de promovare a colectiei, al carei concept poarta semnatura Domnica Margescu si Maurice Munteanu, cu fotografii realizate de Gabi Hirit.

“Totul incepe cu o mare pasiune, cu dorinta de a transmite ceea ce simtim  ca e important cu adevarat, pornind de la ADN-ul Musette, incercand sa aflam cu fiecare colectie ce este valoros si nemuritor. Pielea, cuiele, lemnul, asociate cu talent si munca, se transforma in filosofia Musette – o linie noua, luxul in forma lui pura. Cautam permanent sa ne reinventam, sa alegem solutiile cele mai bune pentru un confort extrem. Calitatea naturala a materialelor si constructia artizanala fac sa existe zeci de pasi pe care un produs Musette ii parcurge pana ajunge sa poarte eticheta Cristhelen B”, declara Cristina Batlan, directorul de creatie al brandului.

Produse din noua colectie se gasesc deja in magazine si se pot achizitiona si online de la  http://onlineshop.musettegroup.ro/.

Brandul Musette a fost fondat in anul 1992, devenind brandul romanesc numarul unu in materie de porductie si retail al accesoriilor vestimentare de lux, cu un numar de 25 de magazine in intreaga tara. Incepand cu anul 2000, Musette cucereste si piata internationala, pe lista magazinelor sale adaugandu-se tari ca Franta (Paris), SUA, Israel, Bulgaria, Luxembourg, Ungaria, Liban,Mongolia sau Austria.

Fotografii: Gabi Hirit pentru Musette

 

PUBLISHED ON 05.09.2013

more in Newsroom