INSPIRATIE

Machiaje pentru primavara-vara ’19. Ce...

In universul machiajului, trecerile de la un an la altul nu…

FASHION TRENDS

Denimul prespalat & tie-dye, din...

De fiecare data cand scriu despre denim, imi vin in minte…

FASHION TRENDS

Cromatica sezonului primavara-vara 2019

Pentru sezonul primavara-vara 2019, designerii par sa-si fi impartit roata culorilor,…

ART & DESIGN

10 conturi cu arta textila...

Oricat de mare ar fi aglomeratia in feed-ul meu de Instagram,…

RED CARPET

Ce tinute au purtat artistele...

Culori vibrante, dar si tonuri neutre sau texturi metalice, croieli care…

NEWS

Castigatorii Premiilor Oscar 2019

Green Book a castigat trofeul pentru Cel mai bun film la…

INSPIRATIE

Melodii pentru care nu dau...

In liceu, serile de duminica ii erau dedicate lui Ally McBeal….

Interviu

Ioana Boros de la Daring Trash. La intersectia dintre design & arta.

Daring Trash este un brand vestimentar din Cluj, fondat de Ioana Boros in 2017. Este primul ei proiect in care activitatea de designer se imbina cu cea de artista. Ilustratiile minimaliste, care personalizeaza cele mai multe dintre piesele de imbracaminte realizate de ea, ii poarta, la randul lor, semnatura. Ioana Boros s-a nascut la Bistrita si, in prezent, locuieste la Cluj. Din 2008, cand a absolvit Facultatea de Arte si Design din Cluj-Napoca, si pana in 2016, a lucrat la cateva proiecte personale si a colaborat, mai multi ani, cu un brand romanesc din industria modei. Am invitat-o sa imi povesteasca mai multe despre cum s-a conturat Daring Trash in forma pe care o are astazi, dar si despre pasiunea ei pentru arta. Stiam deja ca Ioana a participat la editia Barcelona International Gallery (BIG) Awards 2018, o expozitie organizata, toamna trecuta, de CAGE Gallery din Barcelona si ca se regaseste printre artistii expozitiei Abstract Mind 2019, care va fi gazduita, in primavara, de CICA Museum din Coreea de Sud. Cu ocazia acestui interviu, am aflat si ca aceste doua realizari i-au dat, pe de-o parte, mai multa incredere si, pe de alta parte, au contribuit la promovarea lucrarilor ei. Povestea Daring Trash a inceput cu o perioada de documentare despre printuri si ilu...

Inapoi Inainte
MUSETTE, colectia toamna-iarna 2013/14

MUSETTE, colectia toamna-iarna 2013/14

Combinatia originala de materiale si forme, nevoia de miscare si tehnologia multifunctionala definesc noua colectie Musette pentru sezonul toamna-iarna 2013/14. Aceste elemente au inspirat si campania de promovare a colectiei, al carei concept poarta semnatura Domnica Margescu si Maurice Munteanu, cu fotografii realizate de Gabi Hirit.

“Totul incepe cu o mare pasiune, cu dorinta de a transmite ceea ce simtim  ca e important cu adevarat, pornind de la ADN-ul Musette, incercand sa aflam cu fiecare colectie ce este valoros si nemuritor. Pielea, cuiele, lemnul, asociate cu talent si munca, se transforma in filosofia Musette – o linie noua, luxul in forma lui pura. Cautam permanent sa ne reinventam, sa alegem solutiile cele mai bune pentru un confort extrem. Calitatea naturala a materialelor si constructia artizanala fac sa existe zeci de pasi pe care un produs Musette ii parcurge pana ajunge sa poarte eticheta Cristhelen B”, declara Cristina Batlan, directorul de creatie al brandului.

Produse din noua colectie se gasesc deja in magazine si se pot achizitiona si online de la  http://onlineshop.musettegroup.ro/.

Brandul Musette a fost fondat in anul 1992, devenind brandul romanesc numarul unu in materie de porductie si retail al accesoriilor vestimentare de lux, cu un numar de 25 de magazine in intreaga tara. Incepand cu anul 2000, Musette cucereste si piata internationala, pe lista magazinelor sale adaugandu-se tari ca Franta (Paris), SUA, Israel, Bulgaria, Luxembourg, Ungaria, Liban,Mongolia sau Austria.

Fotografii: Gabi Hirit pentru Musette

 

PUBLISHED ON 05.09.2013 TAGS: accesorii brand campanie colectie Musette pantofi piele toc

more in Newsroom