PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Murmur Take Away by Andreea Badala

Murmur Take Away by Andreea Badala

Murmur lanseaza Murmur Take Away, o extensie a liniei principale care cuprinde produse accesibile, usor de purtat, realizate din materiale comode. Dedicata sezonului primavara-vara 2013, prima colectie este inspirata de uniformele scolare de la 1900 care s-au transformat in timp in piese fetish de streetwear.

Tricourile corozive create de Andreea Badala, designerul din spatele Murmur, s-au bucurat de succes atat pe plan national cat si international, devenind un simbol pentru brand. In cadrul Murmur Take Away, Andreea a oferit noi interpretari detaliilor de pe aceste tricouri. De la colanti decupati cu prindere in clipsuri retro de portjartier la rochii lejere si tricouri cu perforatii si pana la accesorii precum gulerul perforat, pe alb sau de un auriu metalic si centuri portjartier, fiecare articol este o piesa statement in jurul careia pot fi create tinute sic, indraznete.

Crearea unui diffusion label nu e un lucru nou, este un moment care arata ca un brand este in plina dezvoltare si isi doreste sa acceseze si alte piete. Murmur este si va fi mereu erotic, hand-crafted, luxury si va fi mereu prezent pe o astfel de piata. Pe de alta parte, Murmur Take Away are aceleasi radacini ca brandul mama, insa e mult mai versatil din toate punctele de vedere. Mi-am dorit intotdeauna sa ma adresez unui target mai larg. Este acelasi mesaj, doar ca mai stilizat si cu o portie mai mare de realitate“, spune Andreea Badala despre cel mai recent proiect ce-i poarta semnatura.

Gasesti o selectie importanta a pieselor Murmur Take Away pe Molecule F!

Foto si info: Molecue F

PUBLISHED ON 25.04.2013

more in Newsroom