RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Murmur Take Away by Andreea Badala

Murmur Take Away by Andreea Badala

Murmur lanseaza Murmur Take Away, o extensie a liniei principale care cuprinde produse accesibile, usor de purtat, realizate din materiale comode. Dedicata sezonului primavara-vara 2013, prima colectie este inspirata de uniformele scolare de la 1900 care s-au transformat in timp in piese fetish de streetwear.

Tricourile corozive create de Andreea Badala, designerul din spatele Murmur, s-au bucurat de succes atat pe plan national cat si international, devenind un simbol pentru brand. In cadrul Murmur Take Away, Andreea a oferit noi interpretari detaliilor de pe aceste tricouri. De la colanti decupati cu prindere in clipsuri retro de portjartier la rochii lejere si tricouri cu perforatii si pana la accesorii precum gulerul perforat, pe alb sau de un auriu metalic si centuri portjartier, fiecare articol este o piesa statement in jurul careia pot fi create tinute sic, indraznete.

Crearea unui diffusion label nu e un lucru nou, este un moment care arata ca un brand este in plina dezvoltare si isi doreste sa acceseze si alte piete. Murmur este si va fi mereu erotic, hand-crafted, luxury si va fi mereu prezent pe o astfel de piata. Pe de alta parte, Murmur Take Away are aceleasi radacini ca brandul mama, insa e mult mai versatil din toate punctele de vedere. Mi-am dorit intotdeauna sa ma adresez unui target mai larg. Este acelasi mesaj, doar ca mai stilizat si cu o portie mai mare de realitate“, spune Andreea Badala despre cel mai recent proiect ce-i poarta semnatura.

Gasesti o selectie importanta a pieselor Murmur Take Away pe Molecule F!

Foto si info: Molecue F

PUBLISHED ON 25.04.2013

more in Newsroom