WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Murmur Take Away by Andreea Badala

Murmur Take Away by Andreea Badala

Murmur lanseaza Murmur Take Away, o extensie a liniei principale care cuprinde produse accesibile, usor de purtat, realizate din materiale comode. Dedicata sezonului primavara-vara 2013, prima colectie este inspirata de uniformele scolare de la 1900 care s-au transformat in timp in piese fetish de streetwear.

Tricourile corozive create de Andreea Badala, designerul din spatele Murmur, s-au bucurat de succes atat pe plan national cat si international, devenind un simbol pentru brand. In cadrul Murmur Take Away, Andreea a oferit noi interpretari detaliilor de pe aceste tricouri. De la colanti decupati cu prindere in clipsuri retro de portjartier la rochii lejere si tricouri cu perforatii si pana la accesorii precum gulerul perforat, pe alb sau de un auriu metalic si centuri portjartier, fiecare articol este o piesa statement in jurul careia pot fi create tinute sic, indraznete.

Crearea unui diffusion label nu e un lucru nou, este un moment care arata ca un brand este in plina dezvoltare si isi doreste sa acceseze si alte piete. Murmur este si va fi mereu erotic, hand-crafted, luxury si va fi mereu prezent pe o astfel de piata. Pe de alta parte, Murmur Take Away are aceleasi radacini ca brandul mama, insa e mult mai versatil din toate punctele de vedere. Mi-am dorit intotdeauna sa ma adresez unui target mai larg. Este acelasi mesaj, doar ca mai stilizat si cu o portie mai mare de realitate“, spune Andreea Badala despre cel mai recent proiect ce-i poarta semnatura.

Gasesti o selectie importanta a pieselor Murmur Take Away pe Molecule F!

Foto si info: Molecue F

PUBLISHED ON 25.04.2013

more in Newsroom