AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
MOSCHINO [tv] H&M. Lookbook-ul colectiei.

MOSCHINO [tv] H&M. Lookbook-ul colectiei.

Momentul lansarii colectiei MOSCHINO [tv] H&M se apropie si, asa cum era de asteptat, sunt impartasite publicului din ce in ce mai multe detalii despre colaborare.Unul dintre aceste detalii este lookbookul colectiei, care ii aduce in prim plan pe o parte dintre prietenii lui Jeremy Scott, directorul de creatie al casei MOSCHINO.

Amiaya, gemenele si influencerele Aya si Ami, Aquaria, castigatoarea sezonului 10 al emisiunii lui RuPaul, Drag Race, Pablo Olea, cel mai bun prieten al lui Jeremy si Director de PR si Comunicare la MOSCHINO, si Sakura Bready, asistenta lui Jeremy Scott la MOSCHINO, se regasesc printre cei care transforma lookbookul intr-o celebrare a iubirii, pozitivitatii si diversitatii.


Aya si Ami

“De fiecare data cand creez, ma gandesc la prietenii mei. Lookbook-ul MOSCHINO [tv] H&M este ca o petrecere prin care sarbatorim distractia, creativitatea si energia oamenilor si a colectiei,” povesteste Jeremy Scott. Fotografiile campaniei poarta semnatura fotografului Marcus Mam, iar stylingul este realizat de Carlyne Cerf de Dudzeele – ambii sunt colaboratori pe termen lung ai lui Scott.

“Ador modul in care Jeremy surprinde in imaginile lookbook-ului spiritul MOSCHINO [tv] H&M. Colectia este una zgomotoasa si asumata, conceputa pentru ca iubitorii de moda din intreaga lume sa ia parte la distractie,” declara Ann-Sofie Johansson, directoarea de creatie H&M.

Fie ca rezonezi cu stilul lor, fie ca nu, un lucru e cert: tinutele lui Jeremy Scott capteaza atentia. Inspirate din cultura pop, acestea prezinta combinatii extravagante de culori, texturi si imprimeuri si sunt, adesea, accesorizate cu bijuterii supradimensionate.

Colectia MOSCHINO [tv] H&M va fi disponibila din 8 noiembrie in magazinele selectionate din intreaga lume, precum si online pe HM.com.


Aquaria

Pablo Olea

Sakura Bready

Keon

Imagini via H&M / Fotograf: Marcus Mam

PUBLISHED ON 15.10.2018

more in Newsroom