INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
MOSCHINO [tv] H&M. Lookbook-ul colectiei.

MOSCHINO [tv] H&M. Lookbook-ul colectiei.

Momentul lansarii colectiei MOSCHINO [tv] H&M se apropie si, asa cum era de asteptat, sunt impartasite publicului din ce in ce mai multe detalii despre colaborare.Unul dintre aceste detalii este lookbookul colectiei, care ii aduce in prim plan pe o parte dintre prietenii lui Jeremy Scott, directorul de creatie al casei MOSCHINO.

Amiaya, gemenele si influencerele Aya si Ami, Aquaria, castigatoarea sezonului 10 al emisiunii lui RuPaul, Drag Race, Pablo Olea, cel mai bun prieten al lui Jeremy si Director de PR si Comunicare la MOSCHINO, si Sakura Bready, asistenta lui Jeremy Scott la MOSCHINO, se regasesc printre cei care transforma lookbookul intr-o celebrare a iubirii, pozitivitatii si diversitatii.


Aya si Ami

“De fiecare data cand creez, ma gandesc la prietenii mei. Lookbook-ul MOSCHINO [tv] H&M este ca o petrecere prin care sarbatorim distractia, creativitatea si energia oamenilor si a colectiei,” povesteste Jeremy Scott. Fotografiile campaniei poarta semnatura fotografului Marcus Mam, iar stylingul este realizat de Carlyne Cerf de Dudzeele – ambii sunt colaboratori pe termen lung ai lui Scott.

“Ador modul in care Jeremy surprinde in imaginile lookbook-ului spiritul MOSCHINO [tv] H&M. Colectia este una zgomotoasa si asumata, conceputa pentru ca iubitorii de moda din intreaga lume sa ia parte la distractie,” declara Ann-Sofie Johansson, directoarea de creatie H&M.

Fie ca rezonezi cu stilul lor, fie ca nu, un lucru e cert: tinutele lui Jeremy Scott capteaza atentia. Inspirate din cultura pop, acestea prezinta combinatii extravagante de culori, texturi si imprimeuri si sunt, adesea, accesorizate cu bijuterii supradimensionate.

Colectia MOSCHINO [tv] H&M va fi disponibila din 8 noiembrie in magazinele selectionate din intreaga lume, precum si online pe HM.com.


Aquaria

Pablo Olea

Sakura Bready

Keon

Imagini via H&M / Fotograf: Marcus Mam

PUBLISHED ON 15.10.2018

more in Newsroom