INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
MOSCHINO [tv] H&M. Lookbook-ul colectiei.

MOSCHINO [tv] H&M. Lookbook-ul colectiei.

Momentul lansarii colectiei MOSCHINO [tv] H&M se apropie si, asa cum era de asteptat, sunt impartasite publicului din ce in ce mai multe detalii despre colaborare.Unul dintre aceste detalii este lookbookul colectiei, care ii aduce in prim plan pe o parte dintre prietenii lui Jeremy Scott, directorul de creatie al casei MOSCHINO.

Amiaya, gemenele si influencerele Aya si Ami, Aquaria, castigatoarea sezonului 10 al emisiunii lui RuPaul, Drag Race, Pablo Olea, cel mai bun prieten al lui Jeremy si Director de PR si Comunicare la MOSCHINO, si Sakura Bready, asistenta lui Jeremy Scott la MOSCHINO, se regasesc printre cei care transforma lookbookul intr-o celebrare a iubirii, pozitivitatii si diversitatii.


Aya si Ami

“De fiecare data cand creez, ma gandesc la prietenii mei. Lookbook-ul MOSCHINO [tv] H&M este ca o petrecere prin care sarbatorim distractia, creativitatea si energia oamenilor si a colectiei,” povesteste Jeremy Scott. Fotografiile campaniei poarta semnatura fotografului Marcus Mam, iar stylingul este realizat de Carlyne Cerf de Dudzeele – ambii sunt colaboratori pe termen lung ai lui Scott.

“Ador modul in care Jeremy surprinde in imaginile lookbook-ului spiritul MOSCHINO [tv] H&M. Colectia este una zgomotoasa si asumata, conceputa pentru ca iubitorii de moda din intreaga lume sa ia parte la distractie,” declara Ann-Sofie Johansson, directoarea de creatie H&M.

Fie ca rezonezi cu stilul lor, fie ca nu, un lucru e cert: tinutele lui Jeremy Scott capteaza atentia. Inspirate din cultura pop, acestea prezinta combinatii extravagante de culori, texturi si imprimeuri si sunt, adesea, accesorizate cu bijuterii supradimensionate.

Colectia MOSCHINO [tv] H&M va fi disponibila din 8 noiembrie in magazinele selectionate din intreaga lume, precum si online pe HM.com.


Aquaria

Pablo Olea

Sakura Bready

Keon

Imagini via H&M / Fotograf: Marcus Mam

PUBLISHED ON 15.10.2018

more in Newsroom