FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
MOSCHINO [tv] H&M. Lookbook-ul colectiei.

MOSCHINO [tv] H&M. Lookbook-ul colectiei.

Momentul lansarii colectiei MOSCHINO [tv] H&M se apropie si, asa cum era de asteptat, sunt impartasite publicului din ce in ce mai multe detalii despre colaborare.Unul dintre aceste detalii este lookbookul colectiei, care ii aduce in prim plan pe o parte dintre prietenii lui Jeremy Scott, directorul de creatie al casei MOSCHINO.

Amiaya, gemenele si influencerele Aya si Ami, Aquaria, castigatoarea sezonului 10 al emisiunii lui RuPaul, Drag Race, Pablo Olea, cel mai bun prieten al lui Jeremy si Director de PR si Comunicare la MOSCHINO, si Sakura Bready, asistenta lui Jeremy Scott la MOSCHINO, se regasesc printre cei care transforma lookbookul intr-o celebrare a iubirii, pozitivitatii si diversitatii.


Aya si Ami

“De fiecare data cand creez, ma gandesc la prietenii mei. Lookbook-ul MOSCHINO [tv] H&M este ca o petrecere prin care sarbatorim distractia, creativitatea si energia oamenilor si a colectiei,” povesteste Jeremy Scott. Fotografiile campaniei poarta semnatura fotografului Marcus Mam, iar stylingul este realizat de Carlyne Cerf de Dudzeele – ambii sunt colaboratori pe termen lung ai lui Scott.

“Ador modul in care Jeremy surprinde in imaginile lookbook-ului spiritul MOSCHINO [tv] H&M. Colectia este una zgomotoasa si asumata, conceputa pentru ca iubitorii de moda din intreaga lume sa ia parte la distractie,” declara Ann-Sofie Johansson, directoarea de creatie H&M.

Fie ca rezonezi cu stilul lor, fie ca nu, un lucru e cert: tinutele lui Jeremy Scott capteaza atentia. Inspirate din cultura pop, acestea prezinta combinatii extravagante de culori, texturi si imprimeuri si sunt, adesea, accesorizate cu bijuterii supradimensionate.

Colectia MOSCHINO [tv] H&M va fi disponibila din 8 noiembrie in magazinele selectionate din intreaga lume, precum si online pe HM.com.


Aquaria

Pablo Olea

Sakura Bready

Keon

Imagini via H&M / Fotograf: Marcus Mam

PUBLISHED ON 15.10.2018

more in Newsroom