AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Morgana Tripping – Colectia Aer Wear Cruise 2013

Morgana Tripping – Colectia Aer Wear Cruise 2013

Aer Wear lanseaza Morgana Tripping, o colectie de vara, menita sa adauge vacantelor un plus de personalitate. Inspirata de unul dintre cele mai interesante fenomene naturale, si anume fata morgana, colectia propune piese intr-o paleta de culori aproape desertice, cu un design ce le permite sa-si transforme lookul.

Colectia se bazeaza pe texturi vaporoase si materiale care sa pastreze temperatura corpului in perioadele verii, precum: bumbacul, matasea, inul sau poplinul subtire, iar croielile sunt lejere. Acoperit de voaluri sau materiale suprapuse, corpul este dezvaluit pe alocuri de taieturi sau materiale transparente, detalii ce ofera colectiei o nota de senzualitate. Pentru ca este vorba de un joc al iluziilor, fiecare haina se comporta diferit atunci cand este purtata, in functie de miscarile fiecarei persoane.

„Inspiratia pentru colectia Morgana Tripping a venit pe fondul aprofundarii acestui miraj aparut la trecerea prin diferite straturi de aer – felul in care distorsioneaza obiectele, legendele care se creeaza in jurul sau, imaginile pline de poezie pe care le genereaza. In acelasi timp, fata morgana este un fenomen care sugereaza foarte clar ideea de caldura, desert, stanci, aer uscat, nisip parjolit de soare si chiar de mare – toate aceste elemente m-au inspirat in crearea colectiei, de la culori pana la texturi”, povesteste designerul Dana Paun, cea care semneaza, de altfel, si fotografiile campaniei, realizate pe coasta Marii Negre.

Aproape fiecare piesa ofera posibilitatea de a fi purtata in mai multe feluri. Rochia cu nasturi se poate transforma intr-un halat diafan la piscina. Kimono-ul devine o rochie de cocktail sic, iar salopeta cu trena poate sa fie accesorizata elegant sau casual.

Pentru mai multe detalii, intra pe pagina de Facebook Aer Wear sau paseste in magazinul online al brandului pe www.aerwear.com.

Info: Aer Wear. Foto: Dana Paun

PUBLISHED ON 25.06.2013

more in Newsroom