INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Monica Birladeanu pe coperta noii reviste All Hollow

Monica Birladeanu pe coperta noii reviste All Hollow

Monica Birladeanu apare pe coperta editiei pilot a revistei All Hollow. Aceasta este o publicatie trimestriala de stil ce isi propune sa conduca intr-o noua directie continutul din mediul artistic si cultural, fiind un agregator al artistilor deja consacrati, precum si o publicatie care isi propune sa genereze foarte mult continut local, original si relevant din domenii precum moda, muzica, film, design sau literatura.

Dupa un an de prezenta in mediul online, 
All Hollow va fi publicat si in print. Din 9 iulie 2012, All Hollow iese in editie pilot – un martor a ceea ce brandul isi propune sa faca de aici incolo. Acest numar cuprinde un cover editorial si interviu cu Monica Birladeanu, un photoshooting nud cu modelul Veronica Pascu si un editorial foto si interviu exhaustiv cu Bogdan Serban, realizatorul emisiunii Guerrilla Logout de la Radio Guerrilla.

All Hollow este o revista deschisa colaborarilor si isi propune sa devina un loc de manifestare artistica si culturala, gazduind atat contributii cu subiect local, cat si contributii ale artistilor internationali, relevante pentru piata est-europeana. Acesta este si motivul pentru care revista apare in limba engleza. Barna Nemethi, redactor sef: “Suntem de parere ca Bucurestiul poate deveni un hotspot al intregii regiuni pentru tot ce inseamna interesant, cool si inovativ. Vrem asadar sa promovam contentul creativ si experimental al artistilor locali si in acelasi timp sa dam ocazia publicarii de continut relevant comunitatilor creative invecinate.”

Editia pilot All Hollow va fi distribuita publicului larg impreuna cu Decat o revista si va fi disponibila in librariile din toata tara. Incepand din septembrie 2012, odata cu aparitia numarului 1, revista va fi editata trimestrial, pe format mare, de 240x340mm, si va fi completata de allhollow.com, care va furniza articole si continut tangent revistei.

Sursa info si foto: All Hollow

PUBLISHED ON 10.07.2012

more in Newsroom