WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
MioBio a implinit doi ani

MioBio a implinit doi ani

Am descoperit buticul MioBio la cateva luni de cand s-a deschis. Mi-a placut inca dinainte sa-i trec pragul. Pe atunci avea in vitrina o bicicleta cu flori vesel colorate, iar cosul de pe ghidon era plin de sapunuri Rampal Latour… 100% vegetale, fara parabeni, conservanti sau coloranti artificiali… aveam sa aflu mai tarziu. In urma cu doi ani, Alma Rusu si Ioana Paun au inceput afacerea cu sase branduri de cosmetice bio: Susanne Kaufmann, Less Is More, Rampal Latour, Florascent, Welleda si Annemarie Borlind, majoritatea prezente pentru prima data in Romania.

Cele 6 branduri au devenit acum 16, iar de curand MioBio are si un colt “Fabricat in Romania”, unde gasesti sapunurile naturale Lois, manufacturate la Suceava, si produsele Lia – delicii pentru piele, create fiecare din cate trei ingrediente naturale.

MioBio este un butic sic si inedit, in care iti petreci timpul cu drag, descoperind produse cu texturi si arome delicate ce-ti ingrijesc pielea sau parul, dar si parfumuri sofisticate realizate dupa retete de secol XVII. Bio inseamna produse cu o concentratie mult mai mare de ingrediente active naturale decat produsele conventionale, inseamna fara chimie nociva, fara conservanti artificiali, fara parfumuri artificiale, fara derivati din petrol. Asa ca aici frumusetea vine la pachet cu sanatatea.

Si pentru ca MioBio este si un brand jucaus, nu e de mirare ca papusile Momiji si-au gasit si ele loc printre rafturi. Fiecare brand are cate o poveste pe care o poti descoperi vizitand magazinul. Buticul se afla pe strada Jules Michelet din Bucuresti sau, daca preferi sa-i treci pragul virtual, intra pe www.miobio.ro.

Foto: MioBio.ro

 

PUBLISHED ON 24.11.2011

more in Newsroom