INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Milo by Lightovo. O veioza pentru flori.
We like
Autor: Ioana Lovin

Milo by Lightovo. O veioza pentru flori.

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din filmul “The Mask”. Cu toate acestea, desi scriu despre Milo astazi, nu este vorba despre personajul patruped, ci despre o veioza inedita, conceputa de Agnieszka Janukanis si Zuzanna Krauze de la studio-ul Lightovo din Polonia. Aceasta arata ca un bec mare din sticla transparenta, cu doua parti decupate, astfel incat sa poti aseza in interior o planta in ghivechi, iar aerul sa circule nestingherit.

Cand au creat designul lui Milo, duo-ul creativ a avut in minte, in special, acele tipuri de plante care au nevoie de o cantitate mare de lumina pentru a inflori si care nu au intotdeauna parte de ea intr-o casa. Odata aprins, LED-ul veiozei emana o lumina foarte apropiata de cea naturala, fara sa genereze caldura. Astfel, planta isi poate continua fotosinteza si dupa apunerea soarelui, intr-o atmosfera placuta si pentru oamenii din incapere.:)

Conceptul Milo imbina corpurile de iluminat si plantele de interior – doua elemente care se regasesc, de cele mai multe ori, intr-o locuinta. Pasiunea mea pentru flori este mostenita de la mama, chiar daca nu am preluat si toata indemanarea ei in a le ingriji, si, in ceea priveste lumina, ea imi poate influenta starea de spirit cu usurinta cu care apesi pe un intrerupator. Nu ma surprinde, astfel, faptul ca Milo mi-a atras atentia. Mi-am dorit imediat sa aflu mai multe despre proiect si despre oamenii din spatele lui.

Asa am aflat ca studio-ul Lightovo a fost deschis in 2013 si ca fondatoarele lui au un background diferit, dar o sursa de inspiratie comuna: natura. Agnieszka Janukanis este designer industrial si Zuzanna Krauze – absolventa de drept, iar, prin obiectele lor, exploreaza acel sentiment de bucurie si de confort, pe care il avem atunci cand ne petrecem timpul in natura.

Poti sa le urmaresti activitatea pe site-ul lightovo.com, pe pagina lor de Facebook sau pe contul lor de Instagram.

Foto: Lightovo

PUBLISHED ON 14.12.2017

more in Mood Board