FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Maria Sharapova & Avon Luck

'Cu cat lupti mai mult pentru ceea ce iti doresti, cu atat esti mai norocos, pentru ca tinzi spre obiective din ce in ce mai ambitioase', spune Maria Sharapova, devenita de curand imaginea parfumului Luck de la Avon.

Avand o atitudine puternica si o eleganta aparte, Sharapova a devenit alegerea potrivita pentru a reprezenta noua linie parfumuri. “Sa iti depasesti limitele, sa pui pasiune in tot ceea ce faci, acestea sunt motto-urile mele! Insa, ca orice femeie, am si eu micul meu secret care imi da aripi si ma face sa pasesc cu incredere pe terenul de tenis sau pe covorul rosu! Transforma orice sansa in reusita cu AVON Luck!”, declara ea.

Luck FOR HER este o apa de parfum floral-orientala care imbina citricele cu notele de regina noptii si cu acordurile de lemn de santal. Apa de toaleta Luck FOR HIM prezinta o armonie echilibrata, compusa din note de nucsoara, arome condimentate de piper roz si floare de labdanum.

“Prin AVON Luck am vrut sa capturam charisma fascinanta a acelei persoane care isi creeaza propriul noroc in viata”, spune Patricia Perez-Ayala, Chief Marketing Officer AVON. “Ca unul dintre cei mai bine cotati jucatori de tenis din lume, cu o frumusete naturala sofisticata, Maria reflecta într-un mod ideal acest sentiment al energiei si al posibilitatilor. Este ambasadorul perfect pentru un parfum care vorbeste despre fericire si despre felul in care te simti atunci cand cuceresti lumea”.

 

 

Parfumurile sunt disponibile incepand cu 2 octombrie, la pretul de 75 de lei.

Foto: Avon

PUBLISHED ON 04.09.2014

more in Beauty Lines