WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Maria Sharapova & Avon Luck

'Cu cat lupti mai mult pentru ceea ce iti doresti, cu atat esti mai norocos, pentru ca tinzi spre obiective din ce in ce mai ambitioase', spune Maria Sharapova, devenita de curand imaginea parfumului Luck de la Avon.

Avand o atitudine puternica si o eleganta aparte, Sharapova a devenit alegerea potrivita pentru a reprezenta noua linie parfumuri. “Sa iti depasesti limitele, sa pui pasiune in tot ceea ce faci, acestea sunt motto-urile mele! Insa, ca orice femeie, am si eu micul meu secret care imi da aripi si ma face sa pasesc cu incredere pe terenul de tenis sau pe covorul rosu! Transforma orice sansa in reusita cu AVON Luck!”, declara ea.

Luck FOR HER este o apa de parfum floral-orientala care imbina citricele cu notele de regina noptii si cu acordurile de lemn de santal. Apa de toaleta Luck FOR HIM prezinta o armonie echilibrata, compusa din note de nucsoara, arome condimentate de piper roz si floare de labdanum.

“Prin AVON Luck am vrut sa capturam charisma fascinanta a acelei persoane care isi creeaza propriul noroc in viata”, spune Patricia Perez-Ayala, Chief Marketing Officer AVON. “Ca unul dintre cei mai bine cotati jucatori de tenis din lume, cu o frumusete naturala sofisticata, Maria reflecta într-un mod ideal acest sentiment al energiei si al posibilitatilor. Este ambasadorul perfect pentru un parfum care vorbeste despre fericire si despre felul in care te simti atunci cand cuceresti lumea”.

 

 

Parfumurile sunt disponibile incepand cu 2 octombrie, la pretul de 75 de lei.

Foto: Avon

PUBLISHED ON 04.09.2014

more in Beauty Lines