INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Marele Bal DIOR – o colectie magica de make-up

Marele Bal DIOR – o colectie magica de make-up

De la petrecerile din Granville, orasul in care si-a petrecut copilaria, si pana la balurile pariziene din anii '20, Christian Dior a fost intotdeauna fascinat de magia acestor evenimente care implicau extravaganta, grandoare si, mai presus de orice, metamorfoza. De altfel, creatorul le-a transformat deseori in sursa de inspiratie pentru creatiile sale.

“Acum ca zana fermecata a Cenusaresei nu mai exista, creatorii de moda sunt ultimii magicieni,” spunea Christian Dior, iar Tyen s-a hotarat sa faca magia posibila din nou. Si ce alt moment este mai potrivit pentru asta decat sarbatorile de iarna? Pentru colectia de Craciun, Directorul de creatie Dior Make-up reinterpreteaza atmosfera marilor baluri Dior si realizeaza un look al secolului al 18-lea, reimprospatat si modernizat, efemer si flamboiant.

Carnetelul de dans al fetelor de atunci s-a transformat astazi in carnetul de machiaj – produsul star al colectiei Grand Bal. Acesta cuprinde o paleta perlata pentru pleoape in doua culori stralucitoare (platina si auriu), doua nuante de gloss si un eyeliner negru intens.

Colectia include si o pudra ce invaluie pielea intr-o nuanta subtila de auriu, dar si glossuri pentru zambete stralucitoare. Nu lipseste paleta 5 Couleurs care te invita sa combini nuante si sa compui o multime de machiaje elegante. Pentru o privire misterioasa, Tyen creeaza gene false cu picaturi argintii sau cu cristale Swarovski sofisticate.
Luxul atinge o noua dimensiune cu rujurile Diorific, asezate in ambalaje originale, de sarbatoare. Mai mult decat o culoare, lacurile de unghii Diorific se transforma in accesorii must-have, in patru culori ultra sofisticate: rosu, negru, auriu si alb perlat.

Foto si info: Dior Romania

PUBLISHED ON 15.11.2012

more in Newsroom