INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Malvina Cservenschi este Louise, protagonista noii colectii Rhea Costa

Malvina Cservenschi este Louise, protagonista noii colectii Rhea Costa

Les Annees folles, jazz & charleston, taieturi indraznete, coafuri retro, un spirit efervescent ce sfideaza timpurile nebune si dinamica sociala... femeile se elibereaza de constrangeri si savureaza libertatea fara compromisuri. Malvina Cservenschi este protagonista filmului de prezentare a noii colectii Rhea Costa – Louise – ce va fi vizionat in premiera in cadrul evenimentului Avanpremiere din 22 mai 2012.

Louise este o colectie avangardista ce transpune modernitatea atemporala a anilor 20 in contemporaneitate, o calatorie fantastica prin cei mai frumosi ani nebuni ai modei. Louise este acel personaj de care barbatii se indragostesc fara scapare si pe care femeile il privesc cu respiratia taiata: privirea languroasa,  tocurile ametitoare, rochiile mangaiate de senzualitatea unui material precum crepe de Chine sau matase.

“Imi plac fluiditatea si look-ul versatil al acestei colectii, dar, mai ales, ma fascineaza perioada istorica din care se inspira. Femeile aveau atunci un alt tip de curaj, care astazi s-a pierdut, paradoxal, din prea multa libertate. M-au atras jocul de culori, taieturile adanci, nebunia acelor vremuri in care ma regasesc pe deplin”, spune Malvina despre noua colectie Rhea Costa.

Pana vom avea mai multe imagini la dispozitie, iata un preview al colectiei!

Iar pentru un preview al filmului de prezentare, click aici!

Foto: Rhea Costa

PUBLISHED ON 22.05.2012

more in Newsroom