INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Make-up @ DallesGO cu Diana Ionescu

Mixuri inedite de culori si texturi, forme dictate de tematica primita si de maiestria fiecarei cursante, pasiune… Acestea sunt ingredientele serii petrecute de curand la DallesGO, cand a avut loc unul dintre examenele cursului de make-up, sustinut de Diana Ionescu. Pentru cei invitati sa asistam la eveniment, experienta s-a transformat in sursa de inspiratie. De la lookuri purtabile la machiaje fantezie, iata cateva fotografii cu cele care ne-au atras atentia in aceasta sesiune de examene!

Platforma de cursuri after-work Universul DallesGO s-a nascut in 2010, din dorinta de a descoperi oameni pasionati si de a le oferi oportunitatea de a duce hobby-urile creative la nivel de start-up si business. Astazi, proiectul DallesGO este cea mai cunoscuta platforma de cursuri interactive din Bucuresti.

Intitulata sugestiv We Teach Passion, campania editiei cu numarul opt a cursurilor DallesGO sarbatoreste autenticitatea, curiozitatea si (re)descoperirea pasiunii pentru domenii creative si este reprezentata de Crina Semciuc. Noua editie vine cu o “catedra” extinsa de specialisti si de noi proiecte, asocieri si divizii creative si efervescente, despre care poti afla mai multe pe site-ul Dalles GO.

Foto: DallesGo

PUBLISHED ON 04.04.2014

more in Beauty Lines