PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Liv Tyler – imaginea campaniei Givenchy Eclat Matissime

Liv Tyler – imaginea campaniei Givenchy Eclat Matissime

Liv Tyler ne prezinta noul fond de ten Givenchy Eclat Matissime intr-un vizual in care artista etaleaza un ten impecabil pus in valoare de machiajul realizat de Nicolas Degennes, make-up artistul si directorul artistic Givenchy.

Noul Fond de ten ECLAT MATISSIME sparge tiparele produselor de machiaj pentru netezirea pielii! Usor, proaspat si cremos la atingere si pe piele, fondul de ten ofera un echilibru intre rezultatul de luminozitate si cel de uniformizare.


Fondul de ten lichid ECLAT MATISSIME nu usuca pielea si actioneaza numai cand si cat trebuie. Secretul? Un sistem ingenios din sfere zincate care se deschid si actioneaza numai in contact cu sebumul. Aceasta strategie cheie previne dezhidratarea pe suprafetele unde lipseste sebumul si permite produsului sa se adapteze tuturor tipurilor de piele. Gata cu senzatia de disconfort! Pielea ajunge singura la un echilibru, obtinand o stralucire de durata.

ECLAT MATISSIME prezinta un cocktail de ingrediente active (ghimbir, sorbestrea si scortisoara) cu efecte de purificare a pielii. Acestea reduc porii, netezesc textura pielii si elimina impuritatile care se acumuleaza prin aplicarile succesive ale fardului. Si, in final, este un produs cu factor de protectie 20, pentru ca pielea sa fie protejata de razele nocive ale soarelui.

Produsul va fi disponibil din martie in magazinele Sephora.

Foto: Givenchy

PUBLISHED ON 06.02.2012

more in Newsroom