WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Liv Tyler – imaginea campaniei Givenchy Eclat Matissime

Liv Tyler – imaginea campaniei Givenchy Eclat Matissime

Liv Tyler ne prezinta noul fond de ten Givenchy Eclat Matissime intr-un vizual in care artista etaleaza un ten impecabil pus in valoare de machiajul realizat de Nicolas Degennes, make-up artistul si directorul artistic Givenchy.

Noul Fond de ten ECLAT MATISSIME sparge tiparele produselor de machiaj pentru netezirea pielii! Usor, proaspat si cremos la atingere si pe piele, fondul de ten ofera un echilibru intre rezultatul de luminozitate si cel de uniformizare.


Fondul de ten lichid ECLAT MATISSIME nu usuca pielea si actioneaza numai cand si cat trebuie. Secretul? Un sistem ingenios din sfere zincate care se deschid si actioneaza numai in contact cu sebumul. Aceasta strategie cheie previne dezhidratarea pe suprafetele unde lipseste sebumul si permite produsului sa se adapteze tuturor tipurilor de piele. Gata cu senzatia de disconfort! Pielea ajunge singura la un echilibru, obtinand o stralucire de durata.

ECLAT MATISSIME prezinta un cocktail de ingrediente active (ghimbir, sorbestrea si scortisoara) cu efecte de purificare a pielii. Acestea reduc porii, netezesc textura pielii si elimina impuritatile care se acumuleaza prin aplicarile succesive ale fardului. Si, in final, este un produs cu factor de protectie 20, pentru ca pielea sa fie protejata de razele nocive ale soarelui.

Produsul va fi disponibil din martie in magazinele Sephora.

Foto: Givenchy

PUBLISHED ON 06.02.2012

more in Newsroom