EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

LINDSEY WIXSON, imaginea Ermanno Scervino AW 2014/15

Lindsey Wixson prezinta campania Ermanno Scervino toamna-iarna 2014/15, prin intermediul unor fotografii realizate de Francesco Carrozzini la Villa Aurelia din Roma.

Aceasta nu este prima colaborare dintre topmodel si designerul Italian, Lindsey Wixson fiind adesea parte din fashion show-urile casei de moda. “Lindsey reprezinta o frumusete neconventionala si moderna”, spune Ermanno Scervino. “Are o personalitate puternica, ca toate femeile pe care le-am ales sa-mi reprezinte stilul. Lindsey face prezentari pentru mine de mai multe sezoane si de fiecare data cand merge pe podium o percep ca pe o combinatie perfecta intre senzualitate si seductie, care captiveaza publicul.” Campania exploreaza aceasta imagine a lui Scervino si o infatiseaza pe Lindsey in ipostaze feminine, conturate in nuante diafane, in armonie cu farmecul istoric al locului in care a fost realizata sedinta foto.

ermannoscervino_aw2014_15_main-jpg

Foto: Francesco Carrozzini
Model: Danny Beauchamp

PUBLISHED ON 17.07.2014

more in Fashion Etc