WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

LINDSEY WIXSON, imaginea Ermanno Scervino AW 2014/15

Lindsey Wixson prezinta campania Ermanno Scervino toamna-iarna 2014/15, prin intermediul unor fotografii realizate de Francesco Carrozzini la Villa Aurelia din Roma.

Aceasta nu este prima colaborare dintre topmodel si designerul Italian, Lindsey Wixson fiind adesea parte din fashion show-urile casei de moda. “Lindsey reprezinta o frumusete neconventionala si moderna”, spune Ermanno Scervino. “Are o personalitate puternica, ca toate femeile pe care le-am ales sa-mi reprezinte stilul. Lindsey face prezentari pentru mine de mai multe sezoane si de fiecare data cand merge pe podium o percep ca pe o combinatie perfecta intre senzualitate si seductie, care captiveaza publicul.” Campania exploreaza aceasta imagine a lui Scervino si o infatiseaza pe Lindsey in ipostaze feminine, conturate in nuante diafane, in armonie cu farmecul istoric al locului in care a fost realizata sedinta foto.

ermannoscervino_aw2014_15_main-jpg

Foto: Francesco Carrozzini
Model: Danny Beauchamp

PUBLISHED ON 17.07.2014

more in Fashion Etc