INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
LILY COLE, prima ambasadoare The Body Shop

LILY COLE, prima ambasadoare The Body Shop

The Body Shop a lansat saptamana trecuta la Londra o noua miscare in domeniul frumusetii: Beauty with Heart. Aceasta este sustinuta activ de Lily Cole, numita prima ambasadoare internationala a brandului.

Miscarea “Beauty is Heart” isi doreste sa devina o sursa de inspiratie pentru persoanele din intreaga lume si sa mute, totodata, granitele frumusetii care se opresc uneori la aparente. Mesajul este simplu: Look Good, Feel Good And Do Good – componenta “a face bine” reprezentand una dintre valorile pe care The Body Shop mizeaza de ani de zile.

“Am promovat intotdeauna potentialul folosirii afacerilor si puterea consumatorilor pentru a face schimbari pozitive. The Body Shop are o atitudine responsabila fata de oameni si fata de mediu, iar eu sunt incantata sa sprijin un brand care este un pioner in acest mod de a munci”, spune topmodelul si actrita britanica, Lily Cole (conform dailymail.co.uk).

“Beauty With Heart” va lua ajunge, pe 15 mai, si in Romania prin intermediul unei noi experiente in magazine numita Pulse, prin produse noi si prin initiative ce se bazeaza pe valorile brandului.

Iata in continuare cateva imagini de la evenimentul de lansare “Beauty is Heart” de la Londra:

Foto: Getty Images for The Body Shop

 

PUBLISHED ON 27.03.2012

more in Newsroom