PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

'Chiar daca luna martie este in general destinata femeilor, pe Molecule F regula este exceptie, iar exceptia regula, motiv pentru care venim cu o propunere la masculin: Bowtique'. Reprezentatii Molecule F ne prezinta, astfel, colectia Level Up.

Culori electrizante, imprimeuri indraznete si versatilitate sunt cele trei elemente principale ce definesc noua colectie de accesorii inedite Bowtie, realizate in concordanta cu personalitati masculine dintre cele mai diverse: Purple Fusion – pentru barbatii enigmatici, Navy Midnight – pentru cei neconventionali si petrecareti, Red Power – pentru barbatul elegant si puternic, Orange Lust – pentru persoalitatile sarmante si cuceritoare, Green Freshness – pentru barbatii glumeti si veseli.

Batista de buzunar rotunda, de inspiratie Alexander Olch, atrage prin forma deosebita, dar si prin multitudinea modalitatilor de purtare. Apoi, papionul self-tie 4 in 1 permite mixarea celor doua parti ale papionului pentru a crea patru papioane diferite.

Bowtique este un brand specializat in realizarea de accesorii barbatesti din matase, precum batiste pentru costume si papioane. Designerii din spatele brandului isi propun sa schimbe convingerea conform careia papionul este un accesoriu care se poarta doar seara, la evenimente de gala.

„Din punctul nostru de vedere, papionul este un element sic ce poate fi accesorizat cu succes unor tinute smart-casual in diferite momente ale zilei. […]Prin LEVEL UP am dorit sa propunem accesorii sofisticate si versatile pentru barbatul modern”, spun Georgiana Gheata si Bogdan Popescu aka Bowties.

Georgiana Gheata si Bogdan Popescu despre Bowtique:

Ideea Bowtique a inceput in decembrie 2011 printr-o intamplare aparent banala care ne-a atras atentia asupra limitarilor existente pe piata romaneasca de accesorii masculine. Lansarea conceptului a avut loc cu cateva luni mai tarziu, in martie 2012. Au urmat o serie de targuri de profil, evenimente de lux si multe alte colaborari care au ajutat la cresterea brandului si diversificarea produselor.

In spatele fiecarei colectii Bowtique se afla o poveste. Fie ca am incercat sa inveselim atmosfera prin culori si texturi indraznete in colectia “Zilele saptamanii”, am insotit velierii pe yahturi prin printurile marine ale colectiei de “Yachting” sau am fost alaturi de echipa romana de polo la Olimpiada din 2012 prin colectia “Jocurile Olimpice”, Bowtique a incercat mereu sa spuna o poveste.

Info si foto: Molecule F

PUBLISHED ON 07.03.2013

more in Newsroom