WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

'Chiar daca luna martie este in general destinata femeilor, pe Molecule F regula este exceptie, iar exceptia regula, motiv pentru care venim cu o propunere la masculin: Bowtique'. Reprezentatii Molecule F ne prezinta, astfel, colectia Level Up.

Culori electrizante, imprimeuri indraznete si versatilitate sunt cele trei elemente principale ce definesc noua colectie de accesorii inedite Bowtie, realizate in concordanta cu personalitati masculine dintre cele mai diverse: Purple Fusion – pentru barbatii enigmatici, Navy Midnight – pentru cei neconventionali si petrecareti, Red Power – pentru barbatul elegant si puternic, Orange Lust – pentru persoalitatile sarmante si cuceritoare, Green Freshness – pentru barbatii glumeti si veseli.

Batista de buzunar rotunda, de inspiratie Alexander Olch, atrage prin forma deosebita, dar si prin multitudinea modalitatilor de purtare. Apoi, papionul self-tie 4 in 1 permite mixarea celor doua parti ale papionului pentru a crea patru papioane diferite.

Bowtique este un brand specializat in realizarea de accesorii barbatesti din matase, precum batiste pentru costume si papioane. Designerii din spatele brandului isi propun sa schimbe convingerea conform careia papionul este un accesoriu care se poarta doar seara, la evenimente de gala.

„Din punctul nostru de vedere, papionul este un element sic ce poate fi accesorizat cu succes unor tinute smart-casual in diferite momente ale zilei. […]Prin LEVEL UP am dorit sa propunem accesorii sofisticate si versatile pentru barbatul modern”, spun Georgiana Gheata si Bogdan Popescu aka Bowties.

Georgiana Gheata si Bogdan Popescu despre Bowtique:

Ideea Bowtique a inceput in decembrie 2011 printr-o intamplare aparent banala care ne-a atras atentia asupra limitarilor existente pe piata romaneasca de accesorii masculine. Lansarea conceptului a avut loc cu cateva luni mai tarziu, in martie 2012. Au urmat o serie de targuri de profil, evenimente de lux si multe alte colaborari care au ajutat la cresterea brandului si diversificarea produselor.

In spatele fiecarei colectii Bowtique se afla o poveste. Fie ca am incercat sa inveselim atmosfera prin culori si texturi indraznete in colectia “Zilele saptamanii”, am insotit velierii pe yahturi prin printurile marine ale colectiei de “Yachting” sau am fost alaturi de echipa romana de polo la Olimpiada din 2012 prin colectia “Jocurile Olimpice”, Bowtique a incercat mereu sa spuna o poveste.

Info si foto: Molecule F

PUBLISHED ON 07.03.2013

more in Newsroom