HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

'Chiar daca luna martie este in general destinata femeilor, pe Molecule F regula este exceptie, iar exceptia regula, motiv pentru care venim cu o propunere la masculin: Bowtique'. Reprezentatii Molecule F ne prezinta, astfel, colectia Level Up.

Culori electrizante, imprimeuri indraznete si versatilitate sunt cele trei elemente principale ce definesc noua colectie de accesorii inedite Bowtie, realizate in concordanta cu personalitati masculine dintre cele mai diverse: Purple Fusion – pentru barbatii enigmatici, Navy Midnight – pentru cei neconventionali si petrecareti, Red Power – pentru barbatul elegant si puternic, Orange Lust – pentru persoalitatile sarmante si cuceritoare, Green Freshness – pentru barbatii glumeti si veseli.

Batista de buzunar rotunda, de inspiratie Alexander Olch, atrage prin forma deosebita, dar si prin multitudinea modalitatilor de purtare. Apoi, papionul self-tie 4 in 1 permite mixarea celor doua parti ale papionului pentru a crea patru papioane diferite.

Bowtique este un brand specializat in realizarea de accesorii barbatesti din matase, precum batiste pentru costume si papioane. Designerii din spatele brandului isi propun sa schimbe convingerea conform careia papionul este un accesoriu care se poarta doar seara, la evenimente de gala.

„Din punctul nostru de vedere, papionul este un element sic ce poate fi accesorizat cu succes unor tinute smart-casual in diferite momente ale zilei. […]Prin LEVEL UP am dorit sa propunem accesorii sofisticate si versatile pentru barbatul modern”, spun Georgiana Gheata si Bogdan Popescu aka Bowties.

Georgiana Gheata si Bogdan Popescu despre Bowtique:

Ideea Bowtique a inceput in decembrie 2011 printr-o intamplare aparent banala care ne-a atras atentia asupra limitarilor existente pe piata romaneasca de accesorii masculine. Lansarea conceptului a avut loc cu cateva luni mai tarziu, in martie 2012. Au urmat o serie de targuri de profil, evenimente de lux si multe alte colaborari care au ajutat la cresterea brandului si diversificarea produselor.

In spatele fiecarei colectii Bowtique se afla o poveste. Fie ca am incercat sa inveselim atmosfera prin culori si texturi indraznete in colectia “Zilele saptamanii”, am insotit velierii pe yahturi prin printurile marine ale colectiei de “Yachting” sau am fost alaturi de echipa romana de polo la Olimpiada din 2012 prin colectia “Jocurile Olimpice”, Bowtique a incercat mereu sa spuna o poveste.

Info si foto: Molecule F

PUBLISHED ON 07.03.2013

more in Newsroom