EDITOR'S CHOICE

Ilustratii desenate de artiste, colorate...

Coloratul reprezinta o activitate des intalnita in rutina celor mici. Este,…

RED CARPET

10 dintre cele mai frumoase...

Am stiut care este tinuta favorita de pe covorul rosu de…

HOT TREND

Ce parere ai despre rochia...

Sunt deja ani buni de cand rasfoiesc fotografii de pe covorul…

TINUTA SAPTAMANII

Sofia Carson, intr-o rochie Giambattista...

Sofia Carson a purtat, pe covorul rosu de la UNICEF Snowflake…

INSPIRATIE

Palaria, o alegere sic si...

Asociez palaria cu sezonul estival. E perioada in care obisnuiesc sa…

RED CARPET

10 tinute sic & elegante....

Am ales 10 tinute dintre sutele pe care le-am vazut in…

INSPIRATIE

Bijuterii statement pentru toamna-iarna 2019

Cateodata e mai usor sa descrii ceva prin ceea ce nu…

Editor's Choice

Bulinele, cele mai vesele imprimeuri

Imi plac bulinele. Desi nu am in garderoba multe haine si accesorii care sa-mi sustina acum declaratia, cred ca ele sunt imprimeurile mele preferate. Daca ma gandesc putin, realizez ca portofelul meu ma sustine si mai stiu sigur inca o rochie care face asta. Am purtat-o de nenumarate ori in vara. Ah, si mai am si niste dresuri si sosete super-simpatice. Bulinele par un imprimeu vesel, ce reuseste sa acorde un aer jucaus unei piese, indiferent de designul ei. Ele imi atrag atentia ca un magnet. Mai mult decat atat, daca vad, intr-o mare de oameni, pe cineva care le-a integrat intr-o tinuta, sunt sanse mari ca acea alegere vestimentara sa-mi ramana in memorie. Nu am intalnit foarte des bulinele in colectiile toamna-iarna 2019, prezentate de designeri la evenimentele Saptamana Modei, altele sunt mai degraba imprimeurile care au dominat podiumul. Asta nu inseamna ca ele au lipsit. Le-am observat la Alberta Ferretti, Victoria Beckham, Shrimps (brandul cunoscut pentru piesele si accesoriile din blana artificiala), Marc Jacobs, Louis Vuitton sau Richard Quinn. Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Victoria Beckham | Sursa foto: Hepta.ro Alberta Ferretti | Sursa foto: Hepta.ro Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Richard Quinn | Sursa foto: Hepta.ro Louis Vuitton | Sursa foto...

Inapoi Inainte
Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

Level Up by Bowtique – papioanele se poarta oricand

'Chiar daca luna martie este in general destinata femeilor, pe Molecule F regula este exceptie, iar exceptia regula, motiv pentru care venim cu o propunere la masculin: Bowtique'. Reprezentatii Molecule F ne prezinta, astfel, colectia Level Up.

Culori electrizante, imprimeuri indraznete si versatilitate sunt cele trei elemente principale ce definesc noua colectie de accesorii inedite Bowtie, realizate in concordanta cu personalitati masculine dintre cele mai diverse: Purple Fusion – pentru barbatii enigmatici, Navy Midnight – pentru cei neconventionali si petrecareti, Red Power – pentru barbatul elegant si puternic, Orange Lust – pentru persoalitatile sarmante si cuceritoare, Green Freshness – pentru barbatii glumeti si veseli.

Batista de buzunar rotunda, de inspiratie Alexander Olch, atrage prin forma deosebita, dar si prin multitudinea modalitatilor de purtare. Apoi, papionul self-tie 4 in 1 permite mixarea celor doua parti ale papionului pentru a crea patru papioane diferite.

Bowtique este un brand specializat in realizarea de accesorii barbatesti din matase, precum batiste pentru costume si papioane. Designerii din spatele brandului isi propun sa schimbe convingerea conform careia papionul este un accesoriu care se poarta doar seara, la evenimente de gala.

„Din punctul nostru de vedere, papionul este un element sic ce poate fi accesorizat cu succes unor tinute smart-casual in diferite momente ale zilei. […]Prin LEVEL UP am dorit sa propunem accesorii sofisticate si versatile pentru barbatul modern”, spun Georgiana Gheata si Bogdan Popescu aka Bowties.

Georgiana Gheata si Bogdan Popescu despre Bowtique:

Ideea Bowtique a inceput in decembrie 2011 printr-o intamplare aparent banala care ne-a atras atentia asupra limitarilor existente pe piata romaneasca de accesorii masculine. Lansarea conceptului a avut loc cu cateva luni mai tarziu, in martie 2012. Au urmat o serie de targuri de profil, evenimente de lux si multe alte colaborari care au ajutat la cresterea brandului si diversificarea produselor.

In spatele fiecarei colectii Bowtique se afla o poveste. Fie ca am incercat sa inveselim atmosfera prin culori si texturi indraznete in colectia “Zilele saptamanii”, am insotit velierii pe yahturi prin printurile marine ale colectiei de “Yachting” sau am fost alaturi de echipa romana de polo la Olimpiada din 2012 prin colectia “Jocurile Olimpice”, Bowtique a incercat mereu sa spuna o poveste.

Info si foto: Molecule F

PUBLISHED ON 07.03.2013

more in Newsroom