INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Laura8 – un nou brand de bijuterii

Laura8 – un nou brand de bijuterii

Andreea Esca, Laura Cosoi, Adela Popescu, Radu Valcan si Malvina Cservesnchi s-au numarat printre cei 300 de invitati ce au pasit, pe 8 noiembrie, in universul construit de designerul de bijuterie Laura Rotileanu. Aseara a avut loc lansarea Laura 8 FIRST COLLECTION, o colectie de coliere unicat, lucrate manual din materiale pretioase, de la matase naturala, stofa din lana, dantela din matase, cristale si pana la metale minutios finisate.

“Laura 8 FIRST COLLECTION a inceput ca o pasiune, ce s-a transformat treptat intr-o linie de accesorii rafinate. S-a lucrat foarte mult la aceasta colectie – am inceput sa creionam colectia in primavara acestui an si ma bucur ca am reusit acum sa o lansam” – afirma Laura Rotileanu.

Lansarea brandului si a primei colectii a avut loc la Fratelli Lounge & Club, intr-o atmosfera eleganta, completata de un concert sustinute de Mara. Iata cateva imagini de la eveniment! Iar pentru a descoperi intreaga colectie de bijuterii, click aici!

Adela Popescu

Alexandre Eram si Andreea Esca

Laura Cosoi

Malvina Cservenschi si Laura Rotileanu

Maurice Munteanu, Laura Rotileanu si Domnica Margescu

Foto si info: Laura8

PUBLISHED ON 09.11.2012

more in Newsroom