INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Lansarea ISABEL MARANT POUR H&M la Paris

Audrey Tautou, January Jones, Freida Pinto, Astrid Berges-Frisbey, Olga Kurylenko, Alice Dellal, Melanie Doutey si Lou Lesage s-au numarat printre pasionatele de moda care au celebrat, aseara la Paris, lansarea colectiei Isabel Marant pour H&M. Evenimentul a avut loc intr-un cadru urban, ce a purtat invitatii in atmosfera strazilor pariziene din anii '90, perioada in care Isabel a debutat in moda. Prezentarea noii colectii a fost urmata de spectacolele live, oferite de Grandmaster Melle Mel and Rappers Delight, ce fac parte din trupa Sugarhill Gang.

In spatiul de eveniment au fost reproduse braserii, reclame luminoase retro, pizzerii, magazine de suveniruri, bacanii si vanzatori ambulanti, iar fiecare detaliu a amintit de energia boema a creatoarei.  Colectia realizata in colaborare cu H&M cuprinde piesele vestimentare emblematice din intreaga sa cariera, puse acum in scena in stil cinematografic, prin imagini, secvente video si oameni obisnuiti in rol de modele.

Parisul a constituit dintotdeauna un reper reprezentativ pentru stilul creatoarei, astfel incat alegerea de a celebra lansarea aici a venit firesc. „Am dorit sa prezentam colectia intr-un mod realist si confortabil, nu ca pe o extravaganta pe covorul rosu, pentru ca asa imi vad eu munca. Creez haine pentru toata lumea si ma inspir in permanenta de la cei din jurul meu, asadar mi s-a parut firesc sa avem un decor urban ca fundal pentru acest eveniment. Si trebuia sa fie Parisul, pentru ca orasul acesta face parte din ADN-ul meu,” a declarat Isabel Marant.

“Sunt de parere ca este un lucru extraordinar cand designeri de moda renumiti realizeaza colectii ca acestea, devenind accesibile tuturor. Piesele din aceasta colectie sunt absolut superbe si ravnite de toata lumea! Eu personal stiu multe persoane care vor sta la coada in data de 14 noiembrie, ceea ce face sa fie si mai incitant,” declara January Jones.

Isabel Marant si Margareta van den Bosch / January Jones si Frieda Pinto

“Aceasta este a doua petrecere H&M in colaborare cu un designer la care particip si ma simt fantastic! Aceste colaborari intre case de moda renumite si H&M sunt foarte importante atat pentru tinerii care altfel doar aspira la creatiile de designer, cat si pentru mine care ador sa fac cumparaturi la H&M. Pentru mine, moda nu inseamna doar aspectul frumos si stilul unei tinute, ci este foarte important sa aiba si un pret accesibil,” declara  Freida Pinto.

„Aceasta sarbatoare stradala a fost modul perfect de a lansa o colectie care emana energia stilului parizian modern. A fost un eveniment optimist si realist: o reflexie a talentului creatoarei Isabel Marant asupra tendintelor urbane sofisticate si boeme. Cred ca aceasta colectie pentru femei, barbati si adolescenti surprinde spiritul ei si sper ca si clientii nostri sa fie la fel de entuziasmati de aceasta lansare,” a declarat Margareta van den Bosch, Director de Creatie la H&M.

Colectia Isabel Marant pour H&M va fi disponibila din data de 14 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din intreaga lume, precum si in mediul online.

Audrey Tautou / Astrid Berges-Frisbey

Elena Perminova si Olga Kurylenko/ Leila Bekhti

 

Foto si info: H&M Hennes and Mauritz

Video: H&M via Youtube

PUBLISHED ON 25.10.2013

more in Fashion Etc