WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Lansarea DAVID BECKHAM bodywear for H&M la Londra

Lansarea DAVID BECKHAM bodywear for H&M la Londra

David Beckham a celebrat aseara lansarea globala a colectiei David Beckham Bodywear for H&M, intr-un magazin din Londra. Vedeta a prezentat noul spot publicitar de televiziune, s-a intalnit cu fanii si le-a oferit autografe pe produsele colectiei. Evenimentul din magazin a fost urmat de un cocktail la care au participat vedete precum: Bianca Jagger, Emma Bunton si Jessica Ennis.

„Sunt foarte mandru sa lansez colectia mea Bodywear for H&M la Londra. Dupa atatea luni de creatie, a fost minunat sa vad produsele si fanii la evenimentul de lansare. Mi-a placut gentleman’s club-ul amenajat special pentru aceasta ocazie. A avut un aer traditional si totodata unul complet modern. Sper ca barbatii sa regaseasca aceeasi imbinare in colectia Bodywear. A fost o seara extraordinara pentru lansarea noii colectii,” a declarat David Beckham.

La cocktail, oaspetii s-au bucurat de o experienta unica intr-un decor original, cu mancare si bauturi concepute astfel incat sa reflecte atat clasicele gentlemen’s clubs, cat si originea britanica a lui David. James Pearson Trio, de la faimosul club Ronnie Scotts, a cantat live, urmat de un DJ set by “Mani” de la The Stone Roses si DJ-ul de la Queens of Noize.

Evenimentele marcheaza debutul noii colectii David Beckham Bodywear for H&M, care pune accent pe forma, functionalitate, confort si design. Conceputa de echipa proprie a lui David si vanduta exclusiv la H&M in aproximativ 40 de tari din intreaga lume, aceasta prima colectie prezinta noua articole-cheie ce vor reprezenta in continuare esenta gamei de produse. Colectia va fi innoita in fiecare sezon cu noi modele, materiale si imprimeuri.

Sursa foto si info: H&M Hennes and Mauritz
Video via youtube.com

PUBLISHED ON 02.02.2012

more in Newsroom