INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Lacuri de unghii inspirate de motivele tribale

Motivele tribale se regasesc printre tendintele conturate pe catwalk pentru primavara-vara 2014. Astor aduce acest trend plin de culoare din universul vestimentar in cel al lacurilor de unghii, prin intermediul gamei Fashion Studio Neo Tribal. Aceasta cuprinde 12 nuante intense care pot fi purtate separat sau in cele mai creative combinatii.

Pentru cele care iubesc sa isi transforme manichiura in accesoriul statement al tinutei, iata cateva combinatii de culori si modele indraznete!

Prezentarile de moda din acest sezon abunda in culori intense si modele indraznete tribale, ceea ce inseamna ca elementele tribale vor face parte din cele mai importante trenduri in 2014. Iar modul ideal de a accesoriza acest trend este cu niste unghii in culori impresionante”, Heidi Klum, consilierul artistic Astor. “Preferatele mele in acest moment sunt nuantele picante de portocaliu si cele vibrante de roz, care ma transpun in climate tropicale. Incearca sa porti doua sau trei nuante impreuna pentru o reinterpretare moderna a lookului tribal. Nu exista nici o regula cand vine vorba de culoare.”

Gama este disponibila in magazine din aprilie 2014. Pret recomandat 6,9 lei

Foto si info: Astor

PUBLISHED ON 04.04.2014

more in Beauty Lines