INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Lacuri de unghii create de KATE MOSS

Lacuri de unghii create de KATE MOSS

In aceasta primavara, Rimmel ne prezinta noua colectie de lacuri de unghii Salon Pro With Lycra. Aceasta contine 13 nuante funky, dintre care sapte sunt inspirate de pasiunea pentru muzica a topmodelului Kate Moss. De la clasic pana la rock vibrant sau soul senzual, Kate propune pentru fiecare stil muzical un corespondent din universul culorilor. Astfel. New Romantic devine un roz delicat, Rock’n Roll este un rosu intens, iar stilul Brit Pop tradus in limbajul culorilor se transforma intr-un albastru deschis.

“Sa creez cele 7 nuante de lacuri de unghii Salon Pro de la Rimmel a fost foarte distractiv, colectia avand cate o nuanta potrivita pentru fiecare look. La fel ca si in muzica, ai o culoare care se potriveste unei anumite stari, fapt pentru care numele alese sunt atat de sugestive. In acest moment, ador Hip Hop’. Este o nuanta vibranta de rosu-oranj care iese cu adevarat in evidenta”, a declarat Kate Moss.

Culoarea este prima care iti atrage atentia, insa aceasta nu reprezinta singurul atu pe care mizeaza noua colectie Rimmel. Salon Pro cu formula Lycra imbina dintr-o singura aplicare toate beneficiile unei manichiuri. Ai stratul de baza, stratul de top si culoarea intr-o singura tusa de lac, iar manichiura rezista pana la 10 zile.

Ador faptul ca noua colectie de lacuri Salon Pro de la Rimmel ofera un finish stralucitor fara sa fie necesara o vizita la salon. Pensula maxi faciliteaza aplicarea, este grozav ca imi pot crea un look profesionist chiar la mine acasa”, a spus Kate Moss.

Nuantele Kate Moss :
227 New Romantic
237 Soul Train
317 Hip Hop – purtată în campania de publicitate
701 Jazz Funk
703 Rock n Roll
711 Punk Rock
713 Britpop
Pret recomandat 16,6 lei

Sursa info si foto: Rimmel London

PUBLISHED ON 08.04.2013

more in Newsroom