WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Kristina Dragomir Artwear. Toamna-iarna 2014/15

Kristina Dragomir Artwear. Toamna-iarna 2014/15

“De cele mai multe ori cand doresc sa imprim o anumita stare palariei, sunt permanent captata de detaliile ce construiesc ansamblul”, spune Kristina Dragomir. Pentru realizarea colectiei toamna-iarna 2014/15, designerul a folosit detalii embosate, inspirate din cultura consumerista. Castile audio, urechile lui Mickey Mouse, masca lui Catwoman si coifurile cu aripi ale vikingilor sunt cateva dintre elementele interpretate de ea pentru a-si completa creatiile ce reconfigureaza palaria clasica.

Ideea de embosare a pornit de la arta africana a tatuajelor gravate pe piele, tehnica pe care designerul a adaptat-o pentru mediul ei de expresie. Concepute ca piese de arta purtabila, palariile se regasesc in portofoliul L’Eclaireur, unul dintre cele mai vechi şi renumite concept store-uri pariziene, si in Muzeul de Arta Contemporana din Chicago – MCAC.

Colectia este disponibila pe platformele on-line: kristinadragomir.com; whoyouare.com; leclaireur.com; thequeenstore.it si moleculef.com de unde se vor putea comanda si made-to-measure.

Credite colectie: Photo: Iulian Nan; Artistic direction: Marian Palie; Make-up: Alexandra Craescu; Model: Ivan Claudiu Vlad

PUBLISHED ON 19.11.2014

more in Fashion Etc