INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Kelly Brook – imaginea liniei Partywear de la New Look

New Look a creat o colectie de piese vestimentare elegante si sofisticate, perfecte pentru petrecerile din aceasta iarna: fie ca este vorba despre noaptea de Revelion, o aniversare, o cina in oras sau o iesire in club cu prietenii. Pentru a promova aceasta linie speciala, Kelly Brook s-a transformat intr-un personaj al anilor ’40, cu o coafura seducatoare si o stralucire retro, aducand aminte de divele marelui ecran din acea perioada.

kellybrook_newlook-jpg

Rochii mini sau maxi, cu spatele gol, cu decoleuri adanci, croieli stramte sau stranse in talie… Colectia cuprinde o multime de modele printre care sa-ti gasesti modelul potrivit stilului tau. Paleta de culori este bogata si seducatoare, incluzand nuante intense de verde sau rosu, dar si negru, bleumarin sau nude. In centrul atentiei se afla detaliile construite din paiete, margele sau pliuri delicate, ce ofera colectiei un aer elegant.

“Ador rochia verde smarald cu paiete, cu spatele gol. Este o culoare uluitoare, iar croiala ii da un aer foarte sexy! Va arata minunat cu o pereche de tocuri foarte inalte sau cu botine pana la glezna, pentru un aspect mai rebel. Abia astept sa o port la un eveniment!” a declarat Kelly in timpul sedintelor foto pentru noua colectie.

Linia Partywear este disponibila in magazinele New Look din Bucuresti, Constanta si Cluj-Napoca, incepand cu aceasta luna. Iata in continuare si alte tinute ce fac parte din colectia Partwear.

Poti castiga o rochie din colectia New Look Partywear participand pana pe 25 noiembrie 2011, ora 12:00 a.m., la concursul nostru!

Foto: New Look

 

PUBLISHED ON 15.11.2011

more in Newsroom