INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Katy Perry & Campania H&M de sarbatori

Katy Perry este imaginea campaniei H&M de sarbatori, a carei atmosfera evidentiaza stilul plin de fantezie si veselie al artistei. H&M a dezvaluit de curand primele imagini de presa si, odata cu acestea, si cateva dintre piesele cheie ale colectiei. Realizat de Jonas Akerlund, spotul publicitar urmeaza sa fie difuzat pe 23 noiembrie pe adresa hm.com/life.

Pana atunci insa, am aflat deja cateva detalii despre acesta. In cadrul videoclipului, Katy Perry interpreteaza rolul unei zane care da viata unor personaje fantastice, de la oameni de turta dulce la ursi uriasi si cadouri supradimensionate pe role. Imaginile dinamice sunt insotite de ritmurile piesei „Every Day Is A Holiday”, ce a fost compusa de Perry si produsa de Duke Dumont.

“A fost o atmosfera de sarbatoare in timpul realizarii spotului produs de Jonas Akerlund pentru aceasta campanie; totodata mi-au placut si hainele din colectie, in special puloverul imprimat cu mesajul <Elfie Selfie>. H&M a facut parte din evolutia stilului meu inca de la varsta de 13 ani, cand am inceput sa includ in garderoba mea vintage, piese vestimentare haioase, la un pret accesibil. Sunt nerabdatoare sa impartasesc cu fiecare dintre voi stralucirea si magia acestei colectii de sarbatoare,” spune Katy Perry.

Vom afla mai multe pe 23 noiembrie.

Foto si info: H&M

PUBLISHED ON 13.11.2015

more in Newsroom