HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Katy Perry & Campania H&M de sarbatori

Katy Perry este imaginea campaniei H&M de sarbatori, a carei atmosfera evidentiaza stilul plin de fantezie si veselie al artistei. H&M a dezvaluit de curand primele imagini de presa si, odata cu acestea, si cateva dintre piesele cheie ale colectiei. Realizat de Jonas Akerlund, spotul publicitar urmeaza sa fie difuzat pe 23 noiembrie pe adresa hm.com/life.

Pana atunci insa, am aflat deja cateva detalii despre acesta. In cadrul videoclipului, Katy Perry interpreteaza rolul unei zane care da viata unor personaje fantastice, de la oameni de turta dulce la ursi uriasi si cadouri supradimensionate pe role. Imaginile dinamice sunt insotite de ritmurile piesei „Every Day Is A Holiday”, ce a fost compusa de Perry si produsa de Duke Dumont.

“A fost o atmosfera de sarbatoare in timpul realizarii spotului produs de Jonas Akerlund pentru aceasta campanie; totodata mi-au placut si hainele din colectie, in special puloverul imprimat cu mesajul <Elfie Selfie>. H&M a facut parte din evolutia stilului meu inca de la varsta de 13 ani, cand am inceput sa includ in garderoba mea vintage, piese vestimentare haioase, la un pret accesibil. Sunt nerabdatoare sa impartasesc cu fiecare dintre voi stralucirea si magia acestei colectii de sarbatoare,” spune Katy Perry.

Vom afla mai multe pe 23 noiembrie.

Foto si info: H&M

PUBLISHED ON 13.11.2015

more in Newsroom