EDITOR'S CHOICE

Detalii sic de pe covorul...

Coafuri cu parul desfacut si aranjat in asa fel incat sa…

ARTA & DESIGN

RDW10. Un mesaj, un concept,...

Cea de-a 10-a editie Romanian Design Week (RDW10) exploreaza posibilele trasee…

EDITOR'S CHOICE

Barceloning (deocamdata, doar cu gandul)

Mi-e dor de Barcelona. Am vizitat-o in urma cu peste zece…

WE LIKE

“Subscribe and share” sau, mai...

“Subscribe and share” este o piesa de teatru care vorbeste despre…

EDITOR'S CHOICE

Serialele cu care ne relaxam...

In ultima perioada, serialele par a fi printre putinele lucruri pe…

INSPIRATIE

Un pas in plus la...

Un pas in plus la coafura de zi cu zi poate…

INSPIRATIE

Bucuria machiajului

Conceptul joyspotting se refera la identificarea si concentrarea atentiei asupra lucrurilor…

Editor's Choice

Arta tablourilor vii

Imi place cum suna aceasta expresie: arta tablourilor vii. Imi pare cum nu se poate mai potrivita pentru a descrie aranjamentele florale in stil japonez (ikebana). Am devenit constienta de predilectia mea pentru ikebana relativ recent. Cred ca un follow hotarat pe Instagram a incurajat platforma sa imi arate tot felul de tablouri vii carora le-as putea da inimioare, iar eu m-am bucurat de asta si, adesea, am fost extrem de impresionata de ce vedeam in fotografii. Simplitatea si echilibrul sunt printre elementele care definesc, de obicei, lucrurile pe gustul meu, deci nu e de mirare ca rezonez atat de mult cu aceste compozitii. Asimetria, insa, mai putin. Pana de curand, as fi ales, fara sa clipesc, simetria. Si totusi, fara asimetrie, ikebana nu exista. Cuvintele artistei florale Emily Thompson din articolul The Rise of Modern Ikebana, publicat pe nytimes.com cu ani in urma, mi-au clarificat nedumerirea atat de usor: "Asa cum asimetria este definita de simetrie, ikebana este intotdeauna prezenta atunci cand cineva lucreaza cu florile." Principiile si simbolurile care stau la baza aranjamentelor in stil japonez m-au determinat sa chestionez de unde vine nevoia mea de a scrie despre ele acum. Sunt in trend? Se poate, dar parca e mai mult de atat. Sunt genul de persoana ...

Inapoi Inainte

Katy Perry & Campania H&M de sarbatori

Katy Perry este imaginea campaniei H&M de sarbatori, a carei atmosfera evidentiaza stilul plin de fantezie si veselie al artistei. H&M a dezvaluit de curand primele imagini de presa si, odata cu acestea, si cateva dintre piesele cheie ale colectiei. Realizat de Jonas Akerlund, spotul publicitar urmeaza sa fie difuzat pe 23 noiembrie pe adresa hm.com/life.

Pana atunci insa, am aflat deja cateva detalii despre acesta. In cadrul videoclipului, Katy Perry interpreteaza rolul unei zane care da viata unor personaje fantastice, de la oameni de turta dulce la ursi uriasi si cadouri supradimensionate pe role. Imaginile dinamice sunt insotite de ritmurile piesei „Every Day Is A Holiday”, ce a fost compusa de Perry si produsa de Duke Dumont.

“A fost o atmosfera de sarbatoare in timpul realizarii spotului produs de Jonas Akerlund pentru aceasta campanie; totodata mi-au placut si hainele din colectie, in special puloverul imprimat cu mesajul <Elfie Selfie>. H&M a facut parte din evolutia stilului meu inca de la varsta de 13 ani, cand am inceput sa includ in garderoba mea vintage, piese vestimentare haioase, la un pret accesibil. Sunt nerabdatoare sa impartasesc cu fiecare dintre voi stralucirea si magia acestei colectii de sarbatoare,” spune Katy Perry.

Vom afla mai multe pe 23 noiembrie.

Foto si info: H&M

PUBLISHED ON 13.11.2015

more in Newsroom