PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
KATE MOSS – imaginea noii colectii de lenjerie Valisere

KATE MOSS – imaginea noii colectii de lenjerie Valisere

Kate Moss prezinta cea mai recenta colectie de lenjerie intima Valisere intr-o campanie publicitara plina de senzualitate. Cu parul usor dezordonat, cu privirea evidentiata printr-un machiaj intens, lookul modelului in varsta de 37 de ani ne aminteste de sex-simbolul anilor ’60, Brigitte Bardot.

Nu este pentru prima data cand Kate devine imaginea brandului Valisere, ea a fost imaginea colectiei pentru sezonul rece 2010. Noua colectie cuprinde piese provocatoare  cu detalii sic precum volane din dantela sau imprimeuri florale. Iata in continuare cateva dintre fotografiile campaniei!

Kate Moss a pozat de curand si pentru a-si promova linia de bijuterii realizata pentru compania Fred. Fotografiile campaniei au starnit controverse, reprezentatii David Yurman considerandu-le foarte asemanatoare cu cele din campania lor de anul trecut, a carei imagine a fost tot Kate Moss. Conform nypost.com, un reprezentant al brandului a declarat ca:”Atunci cand esti lider in categoria ta, te obisnuiesti cu ideea ca oamenii te copiaza. Suntem increzatori in faptul ca toti consumatorii nostri stiu sa faca diferenta.” Nu toata lumea impartaseste insa parerea celor de la David Yurman. Unii considera ca asemanarile exista doar din cauza ca modelul este acelasi, iar produsele promovate sunt bijuterii in ambele cazuri.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 27.12.2011

more in Newsroom