WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
KATE MOSS – imaginea noii colectii de lenjerie Valisere

KATE MOSS – imaginea noii colectii de lenjerie Valisere

Kate Moss prezinta cea mai recenta colectie de lenjerie intima Valisere intr-o campanie publicitara plina de senzualitate. Cu parul usor dezordonat, cu privirea evidentiata printr-un machiaj intens, lookul modelului in varsta de 37 de ani ne aminteste de sex-simbolul anilor ’60, Brigitte Bardot.

Nu este pentru prima data cand Kate devine imaginea brandului Valisere, ea a fost imaginea colectiei pentru sezonul rece 2010. Noua colectie cuprinde piese provocatoare  cu detalii sic precum volane din dantela sau imprimeuri florale. Iata in continuare cateva dintre fotografiile campaniei!

Kate Moss a pozat de curand si pentru a-si promova linia de bijuterii realizata pentru compania Fred. Fotografiile campaniei au starnit controverse, reprezentatii David Yurman considerandu-le foarte asemanatoare cu cele din campania lor de anul trecut, a carei imagine a fost tot Kate Moss. Conform nypost.com, un reprezentant al brandului a declarat ca:”Atunci cand esti lider in categoria ta, te obisnuiesti cu ideea ca oamenii te copiaza. Suntem increzatori in faptul ca toti consumatorii nostri stiu sa faca diferenta.” Nu toata lumea impartaseste insa parerea celor de la David Yurman. Unii considera ca asemanarile exista doar din cauza ca modelul este acelasi, iar produsele promovate sunt bijuterii in ambele cazuri.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 27.12.2011

more in Newsroom