WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Johnny Depp. Dior Sauvage.

Johnny Depp. Dior Sauvage.

La inceputul verii, Dior anunta colaborarea cu Johnny Depp pentru campania unui nou parfum masculin, creat de Francois Demanchy si tinut secret pana de curand. Este vorba despre parfumul Sauvage, prezentat de actorul american intr-un scurtmetraj regizat de Jean-Baptiste Mondino.

Dincolo de actorie, muzica reprezinta o parte importanta din viata lui Johnny Depp, pasiune care este explorata si in cadrul acestei campanii. Filmul incepe cu un cadru surprins in Los Angeles pe timpul noptii, acompaniat de rifuri puternice de chitara. Descoperim imediat ca Johnny Depp este cel care interpreteaza muzica lui Ry Cooder, un artist recunoscut pentru colaborarile lui cu nume celebre precum Rolling Stones, Eric Clapton sau Neil Young si, totodata, producatorul albumului Buena Vista Social Club in 1997. Misterios, cu lookul sau nonconformist, Johnny Depp paraseste spatiul urban si se indreapta spre desert, iar calatoria lui se transforma intr-o metafora pentru cautarea autenticitatii. Dur, dar spectaculos, desertul reprezinta un loc in care natura are in continuare primul si ultimul cuvant. Este un loc magic, un loc salbatic.

Aceasta este prima oara cand Johnny Depp accepta invitatia de a fi imaginea unui parfum. Ce spuneti despre rezultatul colaborarii lui cu casa Dior? Va place?

Video: Christian Dior

PUBLISHED ON 02.09.2015

more in Beauty Lines