WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Jeansi 100% reciclabili si biodegradabili

Jeansi 100% reciclabili si biodegradabili

Vorbim din ce in ce mai mult despre sustenabilitate si intalnim din ce in ce mai multe companii – mari si mici – care se alatura eforturilor de a reduce impactul negativ pe care industria modei il are in prezent asupra mediului inconjurator. Fiecare pas conteaza.

O initiativa recenta in aceasta directie apartine companiei C&A, care lanseaza luna asta jeansi sustenabili, certificati la nivel Gold de catre Cradle to CradleTM . Prin acest demers, C&A devine primul retailer din lume care va comercializa jeansi cu aceasta certificare. Realizati exclusiv din materiale non-toxice, acestia sunt 100% reciclabili si biodegradabili.

“Proiectarea celor mai sustenabili jeansi a fost o provocare la care echipele au lucrat cu sarguinta mai bine de un an”, a spus Jeffrey Hogue, directorul general pentru Sustenabilitate al C&A. Procesul de manufacturare a acestui tip de produs este unul complex. Pe de-o parte, este realizat din mai multe componente si, pe de alta parte, printr-o insiruire de procese si procedee. “A fost nevoie de un parteneriat strans intre C&A si Fashion for Good cu diferiti furnizori, evaluatori si Cradle to Cradle Products Innovation Institute, deoarece toate proprietatile materialelor trebuiau sa fie evaluate cu atentie si testate in conformitate cu standardele riguroase ale produselor Cradle to Cradle,” adauga Hogue. Tot el a mentionat si faptul ca, in timpul procesului de productie, a fost utilizata doar energie regenerabila si au fost aplicate standarde sociale ridicate.

Pentru ca sustenabilitatea sa devina noua normalitate, pretul la care ajung produsele in magazine joaca si el un rol important. In cazul de fata, pretul jeansilor este de 29 euro, respectiv 129 lei, comparabil cu alternativele obisnuite de pe piata. #WearTheChange

Foto si info: C&A

PUBLISHED ON 16.08.2018

more in Newsroom