WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Jean Paul Gaultier for Lindex

Jean Paul Gaultier for Lindex

Jean Paul Gaultier semneaza pentru Lindex o colectie de toamna, inspirata de elementele ce ii definesc viziunea estetica. Cu imprimeuri in dungi, fermoare si forme conice, piesele cheie ale colectiei au fost dezvaluite de curand prin intermediul a trei fotografii din cadrul campaniei prezentate de topmodelul Karen Elson.

„Colectia reprezinta o mica garderoba, in cadrul careia am interpretat codurile Gaultier intr-o maniera noua. Se regasesc clasicele dungi marinaresti, dar si unele mai grafice, care sunt combinate pe unele piese cu imprimeuri cu tatuaje, unul dintre elementele mele favorite,” spune Jean Paul Gaultier. „Realizarea unei astfel de colectii reprezinta o provocare, insa una pozitiva. Imi ofera oportunitatea de a cunoaste oameni cu care nu lucrez in mod obisnuit si imi permite sa creez imbracaminte la preturi accesibile,” adauga el.

Compusa din piese vestimentare pentru femei si copii, accesorii si lenjerie intima, colectia urmeaza sa fie lansata pe 8 octombrie in magazinele Lindex selectate, precum si online pe lindex.com. Conform Lindex, Colectia prezinta si o componenta caritabila, devenita o traditie pentru compania internationala. 10% din banii obtinuti din vanzarea produselor vor fi donati pentru a sustine lupta impotriva cancerului la san. In plus, printre piesele colectiei se regaseste si o bratara roz, iar profitul obtinut de vanzarea ei va fi donat pentru a sustine cercetarea cancerului la san.

Foto: Jason Kibbler via Lindex.com

PUBLISHED ON 19.08.2014

more in Fashion Etc