WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Iutta lanseaza colectia NEO prin Facebook Live

Iutta lanseaza colectia NEO de genti si pantofi din piele brodata printr-o transmisiune live gazduita, pe 15 decembrie, de la ora 20:00, pe pagina lor de Facebook. Astfel, toti cei care indragesc brandul cu dor de romanesc vor putea descoperi noile piese in culori vibrante, inspirate, de aceasta data, de simboluri specifice culturii Cucuteni.

Fiecare capitol din povestea Iutta stabileste o punte de legatura intre nou si vechi – diferite elemente din folclor sunt interpretate in produse cu un design contemporan. Colectia NEO in sine si felul in care este ea lansata duc mai departe acest concept.

iutta-neo-o-colectie-de-genti-si-pantofi-in-culori-vibrante-preview-10

Simbolurile m-au fascinat dintotdeauna. Am avut mereu o curiozitate fata de traditiile culturii romanesti, iar asta s-a vazut si in primele colectii ce au avut ca inspiratie podoabele iilor din diverse zone geografice ale tarii. Acum, cautand mai in profunzime, am aflat despre simboluri universale create de o cultura care a pus bazele primelor semne ale civilizatiei europene pe teritoriul nostru. Aceste motive sunt foarte diferite de ceea ce am intalnit pana in prezent: mult mai abstracte, cu un mister si o energie aparte. Ele pot fi contemplate, insa nu si explicate, pentru ca atunci isi pierd din farmec. Prin Iutta, am imprumutat metaforele din specificul lor si le-am transformat in broderii care fac referire la intoarcerea spre sine, de aici si motto-ul #PoartaSpreTine. Dorim ca fiecare purtatoare de doruri sa ne poata fi alaturi la evenimentul de lansare, asa ca vom transmite imagini din culisele lansarii colectiei prin Facebook, pentru a fi accesata de cat mai multe persoane.” spune Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta.

Chiar daca deocamdata colectia este invaluita in mister, echipa Iutta ne-a dezvaluit suficiente informatii incat sa ne starneasca imaginatia si curiozitatea. Mai multe detalii despre inscrierea la lansarea live pot fi gasite pe pagina evenimentului Iutta de pe Facebook.

In weekend, noile genti si accesorii vor fi expuse la editiile de Craciun ale targului Made in Ro, organizat de Designist si Cloud no. 9, recomandat de Ovidiu Buta.

Foto si info: Iutta

PUBLISHED ON 14.12.2016

more in Newsroom