WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Iris Serban in Vogue Talents

Iris Serban in Vogue Talents

In aceasta toamna, designerul roman Iris Serban a aparut la sectiunea Best New Talents in Vogue Talents, suplimentul revistei Vogue Italia.

Faptul ca am fost contactata de Vogue imi confirma deschiderea catre piata externa. Ma bucur ca exista head-hunters, care urmaresc evolutia designerilor si in special ii promoveaza, oferindu-le oportunitati pentru o dezvoltare internationala, fireasca, un curs normal pentru designerii consecventi.”, spune Iris Serban despre aparitia sa in Vogue.

Iris Serban este primul designer din Romania remarcat si contactat de Vogue Italia pentru aceasta sectiune. Schitele catorva piese din colectie si imagini de pe catwalk au aparut in editia din septembrie a revistei Vogue, alaturi de alti tineri designeri talentati din intreaga Europa.
Designerul isi va prezenta colectia de primavara-vara 2012 la Gala AVANPREMIERE, ce va avea loc pe 17 noiembrie la MNAC din Bucuresti.

Foto: Iris Serban – arhiva personala

 

PUBLISHED ON 10.11.2011

more in Newsroom