WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Irina Lazareanu, vedeta campaniei Aubin & Wills

Irina Lazareanu, vedeta campaniei Aubin & Wills

A trecut ceva timp de cand n-am mai avut vesti despre Irina Lazareanu, insa iata ca inceputul lui 2012 o aduce din nou in lumina reflectoarelor si in paginile unor foarte inspirate cataloage fashion.

Modelul de origine romana si basistul celebrei trupe Blur, Alex James, sunt protagonistii campaniei de primavara 2012 Aubin & Wills‘. Pentru pictorialul de promovare a colectiei, cei doi au intruchipat un cuplu modern indie-rock, indragostit de poezie, fotografie si de viata boema.

Imaginile romantice te duc cu gandul la genul de duminica lenesa la care visezi cu ochii deschisi toata saptamana. Te simti ca si cand ai pus mana pe albumul de poze al unui cuplu simpatic si rasfatat care poarta dezbateri aprinse despre romanele preferate in fata unui serviciu de ceai, face plimbari lungi pe malui Tamisei si nu uita niciodata sa zambeasca la lucrurile simple si frumoase.

Promovata sub titulatura de “design modern britanic inspirat de trecutul care traieste prin prezent”, colectia Aubin & Wills’ este infinit de purtabila, practica si simpla. Bumbac, matase, jerseu, jeans, stofa – materiale fluide si lejere in contrast cu denimul si lana.

Campania foto e insotita de un clip pe a carui coloana sonora se aude “The King”, piesa interepretata de Irina Lazareanu:

 

Foto: www.aubinandwills.com

PUBLISHED ON 13.02.2012

more in Newsroom