INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Ioana Ciolacu. Capsula toamna-iarna 2016.

Pentru sezonul rece din acest an, Ioana Ciolacu a creat o colectie-capsula a carei inspiratie porneste de la filmul “La Strada” in regia lui Federico Fellini.

Printurile digitale, unul dintre elementele emblematice ale designerului, se imbina cu broderiile si cu tricotajele calduroase, ce au un impact vizual puternic. Camasile sunt infrumusetate cu funde si mansete supradimensionate. Fustele si rochiile midi prezinta pliseuri care amplifica miscarile corpului. Bluzele sport primesc interpretari inedite. Au manecile detasate, funde pe umeri si detalii asimetrice.

Puloverele supradimensionate sunt realizate din lana virgina prin metode traditionale, dupa specificatiile Ioanei Ciolacu. Ele reprezinta o noutate pentru colectie si, totodata, o modalitate prin care designerul sprijina mestesugurile locale. Din punct de vedere cromatic, paleta culorilor cuprinde de la griuri si pasteluri la nuante vibrante de verde si rosu.

Preturile produselor din colectie variaza de la 65 la 350 Euro si vor fi lansate, in curand, pe ioanaciolacu.com si in magazinele partenere.

Foto: Florin Panaitescu JR
Make up: Diana Ionescu
Hairstyle: Alex Caraman
Modele: Floriana Sandu, Virginia Usiku, Nadd Hu
Pantofi: Mihaela Glavan
Bijuterii: Adelina Petcan
Asistent: Andrei Dudau
Studio: The Brewery

PUBLISHED ON 07.11.2016

more in Newsroom