FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Parfumuri transpuse in creatii de arta si design

Ce imagine ti se contureaza in minte atunci cand descoperi povestea olfactiva a unui parfum? Este o intrebare la care artisti de la noi ofera un raspuns in armonie cu mediul lor de expresie la fiecare editie Inspiration Challenge by AVON. Saptamana trecuta, cel de-al patrulea vernisaj a reunit, in spatiul galeriei AnnArt, lucrarile semnate de cinci echipe creative.

Loreta Isac si Catalin Lartist (ilustratie), Alina Rizescu si Bogdan Stefanescu – RIZI (design de obiect), Ioana Streza si Alex Burlacu – Contemporia (bijuterie), Maria Decu si Mihai Dumitrache (design de obiect), Andreea Lazarescu si Tiberiu Dancila – Ceramic Sparrow (design ceramic) sunt cei care au acceptat provocarea din acest an. Inspiratia lor a pornit de la cinci colectii de parfumuri pentru ea si pentru el: LIFE, Today Tomorrow Always, LUCK, Alpha, Christian Lacroix. Notele olfactive, alchimia elementelor, sticlele, starea pe care o confera acestea au devenit forma, textura, culoare si, intr-un final, un obiect palpabil.

De aceasta data, implicarea artistilor nu s-a limitat doar la realizarea lucrarilor. Ei au fost rugati sa ilustreze si procesul creativ de la idee la obiect. Astfel, unii dintre ei au lasat loc imaginatiei si au expus obiectele nefinisate, iar altii au hotarat sa-si incheie lucrarile chiar in timpul vernisajului, alaturi de vizitatori.

Intitulata LIFE is NOW, expozitia nu este ultimul pas al proiectului. Ca in fiecare an, obiectele prezentate vor fi vandute in scop caritabil, iar fondurile vor fi alocate in totalitate Asociatiei M.A.M.E..

Foto: Mihnea Ratte

PUBLISHED ON 15.11.2016

more in Beauty Lines