WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Imbracamintea matlasata. Cat de cool poate arata confortul.
Hot Trend
Autor: Ioana Lovin

Imbracamintea matlasata. Cat de cool poate arata confortul.

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece, dar, anul acesta, parca am intalnit-o mai des decat de obicei.

Trebuie sa fac o marturisire de la bun inceput. Sunt una dintre acele persoane care tolereaza mult mai usor caldura excesiva decat frigul… de oricare ar fi el, numai frig sa nu fie. Ma vait ca e cald abia cu cateva grade mai tarziu decat cunoscutii mei, la fel cum simt ca fac turturi la nas cand cei din jur considera inca tolerabila temperatura racoroasa din casa sau de afara.

Acestea fiind spuse, nu mai e nimic surprinzator in vestea ca imbracamintea matlasata mi-a atras atentia. Vei spune ca e firesc sa rezonez cu ea pentru ca se afla printre cele mai calduroase variante de imbracaminte. E adevarat. Conteaza asta, dar nu este singurul motiv.

Indiferent de pozitionarea mea fata de caldura sau frig, nu aveam cum sa trec cu vederea nenumaratele interpretari din colectiile pentru toamna-iarna 2021. Mai in gluma, mai in serios, sezonul acesta pare ca orice piesa vestimentara sau accesoriu exista si in varianta matlasata. Si paltoane? s-ar putea sa intrebi. Da. Si pantaloni? Da. Si fuste? Da. Chiar si palarii? Da, bineinteles. Si genti? Da. Siiii…? Da, da si iara da.:)


Tod’s / Sursa foto: Hepta.ro

Imbracamintea matlasata nu reprezinta un trend nou, dar avantul pe care l-a primit anul acesta este notabil si e de inteles. Confortul a dictat alegerile vestimentare ale consumatorilor de cand a inceput pandemia. Chiar si atunci cand lumea a revenit cat de cat la ritmul obisnuit al vietii, acesta a ramas o componenta importanta, dar nu singura. Ei i s-a alaturat si componenta care tine de estetica.

In articolul What Are We Going to Wear?, publicat in vara pe The New York Times, Teri Bariquit, chief merchandising officer la Nordstrom, mentiona ca, desi consumatorilor le place confortul pe care il ofera pantalonii de jogging, acestia nu isi doresc sa ii poarte si la birou. Daca largim aceasta perspectiva, pare firesc ca imbracamintea de azi sa demonstreze cat de cool si versatil poate arata confortul.

Piesele matlasate propuse de designeri pentru acest sezon fac asta. Nu sunt doar confortabile, sunt si cool, si versatile, si, sa nu uit, calduroase.


Loewe / Sursa foto: Hepta.ro

Cand simt ca rezonez mai tare decat de obicei cu anumite piese vestimentare, ma intreb de unde vine, totusi, admiratia mea. Adesea, gasesc raspunsul printre amintirile din copilarie. De data asta, nu a fost nevoie sa ma duc atat de departe. M-am oprit la anii studentiei cand mi-am achizitionat o jacheta matlasata lunga, care a facut ca iernile sa para mai blande dintr-odata. Acea piesa era confortabila si calduroasa, dar nu excela la partea estetica. Interpretarile primite acum de imbracamintea matlasata au si un design sic. Cine le va alege nu cred va simti ca renunta la estetica in favoarea confortului, iar acesta este inca un motiv datorita caruia mi-au captat atentia acum.


Chanel / Sursa foto: Hepta.ro


Giorgio Armani / Sursa foto: Hepta.ro


Longchamp / Sursa foto: Hepta.ro


Vivetta / Sursa foto: Hepta.ro


Tod’s / Sursa foto: Hepta.ro


Balmain / Sursa foto: Hepta.ro


Aknvas / Sursa foto: Hepta.ro


Emilio Pucci / Sursa foto: Hepta.ro


Christian Dior / Sursa foto: Hepta.ro


Vivienne Hu / Sursa foto: Hepta.ro


Aknvas / Sursa foto: Hepta.ro

Sursa fotografie principala: Hepta.ro / Prezentarea Chanel

PUBLISHED ON 20.10.2021

more in Fashion Etc