PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Hotel Prive: Colectia de make-up Givenchy primavara-vara 2013

Hotel Prive: Colectia de make-up Givenchy primavara-vara 2013

Pentru sezonul primavara-vara 2013, Nicolas Degennes a conturat in nuante dense si perlate, cu texturi usoare, o colectie de make-up ce vorbeste intr-un limbaj unic despre lux, eleganta, intimitate: Hotel Prive.

Totul depinde de mediul in care traim

Viata noastra de zi cu zi este conditionata de lumea care ne inconjoara. Culorile, mirosurile, sunetele si materialele cu care intram in contact dau nastere unei reactii, stabiland echilibrul care vine in intampinarea unei zile placute. Intotdeauna sunt in cautarea unui locusor de liniste cand ma aflu intr-un oras mare – scutul care ne protejeaza impotriva dezordinii lumii exterioare, in timp ce totul este asezat la locul lui in interior, asemeni unui spectacol de balet cu o coregrafie perfecta. Asemeni unei piese de teatru, un decor si o punere in scena in care suntem, in acelasi timp, si publicul spectator dar si personajul principal.

In Paris, am fost un client obisnuit al hotelurilor deosebite ale orasului. Fiecare avea povestea lui, cu cat ambianta era mai pariziana cu atat devenea mai placuta, oferind acea liniste de care oricine are nevoie pentru o intalnire de succes sau pentru a-si lua masa linistit. Un hotel este un loc intim pe care vrei sa-l impartasesti cu ceilalti.

Fie ca este un hotel cu arhitectura, un hôtel de charme sau un grand hotel de cinci stele, imi place felul in care se transforma spatiul in care locuiesc, asemeni unui obiect de vestimentatie. O calitate “tailor-made” in siguranta unei rutine familiare. Totul este impregnat de o importanta discreta.

Culorile si materialele sunt alese pentru confort si placere vizuala. O atentie deosebita pentru a crea o stare placuta. Un obiect artistic asezat unde trebuie, ca si cum acolo a stat dintotdeauna si care atrage privirea, o amprenta a luxului dispusa cu gust. Un decor ce pare a fi familiar, dar si unic si diferit.

HÔTEL PRIVÉ este colectia care transmite o eleganta subtila si naturala. Culori care exprima intimitatea si placerea delicata. Texturi usor de folosit. “Écrin Privé”, o trusa de fard de ochi pentru a face din viata de zi cu zi o experienta aparte. Definitia perfecta a luxului rafinat si discret.
Nicolas Degennes, Makeup Artistic Director Givenchy

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 15.01.2013

more in Newsroom