RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Hotel Prive: Colectia de make-up Givenchy primavara-vara 2013

Hotel Prive: Colectia de make-up Givenchy primavara-vara 2013

Pentru sezonul primavara-vara 2013, Nicolas Degennes a conturat in nuante dense si perlate, cu texturi usoare, o colectie de make-up ce vorbeste intr-un limbaj unic despre lux, eleganta, intimitate: Hotel Prive.

Totul depinde de mediul in care traim

Viata noastra de zi cu zi este conditionata de lumea care ne inconjoara. Culorile, mirosurile, sunetele si materialele cu care intram in contact dau nastere unei reactii, stabiland echilibrul care vine in intampinarea unei zile placute. Intotdeauna sunt in cautarea unui locusor de liniste cand ma aflu intr-un oras mare – scutul care ne protejeaza impotriva dezordinii lumii exterioare, in timp ce totul este asezat la locul lui in interior, asemeni unui spectacol de balet cu o coregrafie perfecta. Asemeni unei piese de teatru, un decor si o punere in scena in care suntem, in acelasi timp, si publicul spectator dar si personajul principal.

In Paris, am fost un client obisnuit al hotelurilor deosebite ale orasului. Fiecare avea povestea lui, cu cat ambianta era mai pariziana cu atat devenea mai placuta, oferind acea liniste de care oricine are nevoie pentru o intalnire de succes sau pentru a-si lua masa linistit. Un hotel este un loc intim pe care vrei sa-l impartasesti cu ceilalti.

Fie ca este un hotel cu arhitectura, un hôtel de charme sau un grand hotel de cinci stele, imi place felul in care se transforma spatiul in care locuiesc, asemeni unui obiect de vestimentatie. O calitate “tailor-made” in siguranta unei rutine familiare. Totul este impregnat de o importanta discreta.

Culorile si materialele sunt alese pentru confort si placere vizuala. O atentie deosebita pentru a crea o stare placuta. Un obiect artistic asezat unde trebuie, ca si cum acolo a stat dintotdeauna si care atrage privirea, o amprenta a luxului dispusa cu gust. Un decor ce pare a fi familiar, dar si unic si diferit.

HÔTEL PRIVÉ este colectia care transmite o eleganta subtila si naturala. Culori care exprima intimitatea si placerea delicata. Texturi usor de folosit. “Écrin Privé”, o trusa de fard de ochi pentru a face din viata de zi cu zi o experienta aparte. Definitia perfecta a luxului rafinat si discret.
Nicolas Degennes, Makeup Artistic Director Givenchy

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 15.01.2013

more in Newsroom