ART & DESIGN

O micro-gradina intr-o lampa de...

Am mai vorbit despre pasiunea mea pentru corpurile de iluminat si…

INSPIRATIE

Machiaje pentru primavara-vara ’19. Ce...

In universul machiajului, trecerile de la un an la altul nu…

FASHION TRENDS

Denimul prespalat & tie-dye, din...

De fiecare data cand scriu despre denim, imi vin in minte…

FASHION TRENDS

Cromatica sezonului primavara-vara 2019

Pentru sezonul primavara-vara 2019, designerii par sa-si fi impartit roata culorilor,…

ART & DESIGN

10 conturi cu arta textila...

Oricat de mare ar fi aglomeratia in feed-ul meu de Instagram,…

RED CARPET

Ce tinute au purtat artistele...

Culori vibrante, dar si tonuri neutre sau texturi metalice, croieli care…

NEWS

Castigatorii Premiilor Oscar 2019

Green Book a castigat trofeul pentru Cel mai bun film la…

Interviu

Ioana Boros de la Daring Trash. La intersectia dintre design & arta.

Daring Trash este un brand vestimentar din Cluj, fondat de Ioana Boros in 2017. Este primul ei proiect in care activitatea de designer se imbina cu cea de artista. Ilustratiile minimaliste, care personalizeaza cele mai multe dintre piesele de imbracaminte realizate de ea, ii poarta, la randul lor, semnatura. Ioana Boros s-a nascut la Bistrita si, in prezent, locuieste la Cluj. Din 2008, cand a absolvit Facultatea de Arte si Design din Cluj-Napoca, si pana in 2016, a lucrat la cateva proiecte personale si a colaborat, mai multi ani, cu un brand romanesc din industria modei. Am invitat-o sa imi povesteasca mai multe despre cum s-a conturat Daring Trash in forma pe care o are astazi, dar si despre pasiunea ei pentru arta. Stiam deja ca Ioana a participat la editia Barcelona International Gallery (BIG) Awards 2018, o expozitie organizata, toamna trecuta, de CAGE Gallery din Barcelona si ca se regaseste printre artistii expozitiei Abstract Mind 2019, care va fi gazduita, in primavara, de CICA Museum din Coreea de Sud. Cu ocazia acestui interviu, am aflat si ca aceste doua realizari i-au dat, pe de-o parte, mai multa incredere si, pe de alta parte, au contribuit la promovarea lucrarilor ei. Povestea Daring Trash a inceput cu o perioada de documentare despre printuri si ilu...

Inapoi Inainte
Hotel Prive: Colectia de make-up Givenchy primavara-vara 2013

Hotel Prive: Colectia de make-up Givenchy primavara-vara 2013

Pentru sezonul primavara-vara 2013, Nicolas Degennes a conturat in nuante dense si perlate, cu texturi usoare, o colectie de make-up ce vorbeste intr-un limbaj unic despre lux, eleganta, intimitate: Hotel Prive.

Totul depinde de mediul in care traim

Viata noastra de zi cu zi este conditionata de lumea care ne inconjoara. Culorile, mirosurile, sunetele si materialele cu care intram in contact dau nastere unei reactii, stabiland echilibrul care vine in intampinarea unei zile placute. Intotdeauna sunt in cautarea unui locusor de liniste cand ma aflu intr-un oras mare – scutul care ne protejeaza impotriva dezordinii lumii exterioare, in timp ce totul este asezat la locul lui in interior, asemeni unui spectacol de balet cu o coregrafie perfecta. Asemeni unei piese de teatru, un decor si o punere in scena in care suntem, in acelasi timp, si publicul spectator dar si personajul principal.

In Paris, am fost un client obisnuit al hotelurilor deosebite ale orasului. Fiecare avea povestea lui, cu cat ambianta era mai pariziana cu atat devenea mai placuta, oferind acea liniste de care oricine are nevoie pentru o intalnire de succes sau pentru a-si lua masa linistit. Un hotel este un loc intim pe care vrei sa-l impartasesti cu ceilalti.

Fie ca este un hotel cu arhitectura, un hôtel de charme sau un grand hotel de cinci stele, imi place felul in care se transforma spatiul in care locuiesc, asemeni unui obiect de vestimentatie. O calitate “tailor-made” in siguranta unei rutine familiare. Totul este impregnat de o importanta discreta.

Culorile si materialele sunt alese pentru confort si placere vizuala. O atentie deosebita pentru a crea o stare placuta. Un obiect artistic asezat unde trebuie, ca si cum acolo a stat dintotdeauna si care atrage privirea, o amprenta a luxului dispusa cu gust. Un decor ce pare a fi familiar, dar si unic si diferit.

HÔTEL PRIVÉ este colectia care transmite o eleganta subtila si naturala. Culori care exprima intimitatea si placerea delicata. Texturi usor de folosit. “Écrin Privé”, o trusa de fard de ochi pentru a face din viata de zi cu zi o experienta aparte. Definitia perfecta a luxului rafinat si discret.
Nicolas Degennes, Makeup Artistic Director Givenchy

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 15.01.2013 TAGS: colectie Givenchy make-up nuante texturi

more in Newsroom