INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Hotel Prive: Colectia de make-up Givenchy primavara-vara 2013

Hotel Prive: Colectia de make-up Givenchy primavara-vara 2013

Pentru sezonul primavara-vara 2013, Nicolas Degennes a conturat in nuante dense si perlate, cu texturi usoare, o colectie de make-up ce vorbeste intr-un limbaj unic despre lux, eleganta, intimitate: Hotel Prive.

Totul depinde de mediul in care traim

Viata noastra de zi cu zi este conditionata de lumea care ne inconjoara. Culorile, mirosurile, sunetele si materialele cu care intram in contact dau nastere unei reactii, stabiland echilibrul care vine in intampinarea unei zile placute. Intotdeauna sunt in cautarea unui locusor de liniste cand ma aflu intr-un oras mare – scutul care ne protejeaza impotriva dezordinii lumii exterioare, in timp ce totul este asezat la locul lui in interior, asemeni unui spectacol de balet cu o coregrafie perfecta. Asemeni unei piese de teatru, un decor si o punere in scena in care suntem, in acelasi timp, si publicul spectator dar si personajul principal.

In Paris, am fost un client obisnuit al hotelurilor deosebite ale orasului. Fiecare avea povestea lui, cu cat ambianta era mai pariziana cu atat devenea mai placuta, oferind acea liniste de care oricine are nevoie pentru o intalnire de succes sau pentru a-si lua masa linistit. Un hotel este un loc intim pe care vrei sa-l impartasesti cu ceilalti.

Fie ca este un hotel cu arhitectura, un hôtel de charme sau un grand hotel de cinci stele, imi place felul in care se transforma spatiul in care locuiesc, asemeni unui obiect de vestimentatie. O calitate “tailor-made” in siguranta unei rutine familiare. Totul este impregnat de o importanta discreta.

Culorile si materialele sunt alese pentru confort si placere vizuala. O atentie deosebita pentru a crea o stare placuta. Un obiect artistic asezat unde trebuie, ca si cum acolo a stat dintotdeauna si care atrage privirea, o amprenta a luxului dispusa cu gust. Un decor ce pare a fi familiar, dar si unic si diferit.

HÔTEL PRIVÉ este colectia care transmite o eleganta subtila si naturala. Culori care exprima intimitatea si placerea delicata. Texturi usor de folosit. “Écrin Privé”, o trusa de fard de ochi pentru a face din viata de zi cu zi o experienta aparte. Definitia perfecta a luxului rafinat si discret.
Nicolas Degennes, Makeup Artistic Director Givenchy

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 15.01.2013

more in Newsroom