PARTENERIAT MEDIA

Castigatorii Digital Divas Awards 2024

Cea de-a 12-a editie Digital Divas Awards a avut loc, pe…

INSPIRATIE

I am: Celine Dion. O...

Celine Dion e printre putinii artisti care se regasesc pe coloana…

STREET STYLE

The playful side of fashion

Moda strazii de la evenimentele #fashionweek difera usor de la un…

EDITOR'S CHOICE

O coafura, un machiaj &...

Anumite coafuri si machiaje devin embleme ale unor momente, ritualuri, stari sau…

HOT TREND

Denim cu denim

Combinatia denim cu denim face parte din propunerile designerilor pentru sezonul…

EDITOR'S CHOICE

Puzzle-uri de tot felul

Puzzle-urile se afla in topul cadourilor mele din ultima perioada, oferite…

RED CARPET

10 rochii couture FW 2024/25....

Continui exercitiul de imaginatie dedicat rochiilor pe care mizez ca le…

Inspiratie

“And it was all yellow”

Culoarea galbena are coloana sonora: melodia Yellow a trupei Coldplay. Obisnuiesc sa ma gandesc la aceasta piesa muzicala, ce a fost lansata in anul 2000, atunci cand ma inspira diverse piese de design, in nuante intense sau pale de galben. E ca si cum cineva apasa pe butonul play al unui aparat imaginar si: "Look at the stars / Look how they shine for you / And everything you do / Yeah, they were all yellow…" Am constientizat aceasta legatura de ceva timp, cu toate ca s-ar putea sa fie prima oara cand scriu despre asta. Versurile melodiei imi rasuna cel mai des in minte in contextul modei. S-a intamplat asta chiar si ieri, in timp ce ma uitam la fotografiile cu colectiile designerilor pentru primavara-vara 2024. Bottega Veneta SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Daca nu gresesc, rochia Bottega Veneta, cu broderie englezeasca, a dat startul muzicii. Atmosfera a fost intretinuta apoi de rochia intr-o nuanta intensa, semnata Fendi, de bluza JW Anderson, de geanta Missoni si tot asa. Cand am schimbat activitatea, coloana sonora s-a oprit. Fendi SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro JW Anderson SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Missoni SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Doar ca, de dimineata, fotografiile de la show-ul prin care Jacquemus a celebrat, ieri, 10 iunie, aniv...

Inapoi Inainte

#HMBalmaination

#HMBalmaination reprezinta zilele acestea unul dintre hashtag-urile care dicteaza experientele din social media. Balmain si H&M au prezentat pe Wall Street din New York colectia realizata impreuna, care va fi disponibila din 5 noiembrie in magazine din intreaga lume, precum si online.

Intr-un spatiu conceput ca o statie de metrou futurista, celebritati precum Diane Kruger, Rosie Huntington-Whiteley si Alexa Chung au descoperit in premiera tinutele stralucitoare, cu detalii bogate, realizate de Olivier Rousteing, directorul de creatie Balmain. Evenimentul de pe 20 octombrie s-a transformat intr-o celebrare a doua dintre pasiunile lui Rousteing: moda si muzica, iar energia ce defineste viziunea lui artistica a fost transpusa in fiecare detaliu.

Experienta #HMBalmaination a inceput cu un preview al clipului de campanie, ce o infatiseaza pe Kendall Jenner dansand alaturi de o trupa. A urmat fashion show-ul prezentat de topmodele precum Kendall Jenner, Gigi si Bella Hadid, Jourdan Dunn, Alessandra Ambrosio, Karlie Kloss si Joan Smalls, pentru ca la final, concertul celor de la Backstreet Boys sa poarte invitatii in atmosfera muzicala a anilor ’90.

“Seara aceasta a fost un vis devenit realitate. Energia si vibe-ul sunt impresionante, iar sa-i vad concertand pe cei de Backstreet Boys este un lucru incredibil. Este o onoare pentru mine sa colaborez cu H&M si nu voi uita niciodata lansarea din aceasta seara,” spune Olivier Rousteing.

“Evenimentul de lansare a reflectat colectia Balmain x H&M, plina de energie, de positivism si de stralucire. A fost o experienta de care ai parte o data in viata. Suntem nerabdatori sa impartasim acest sentiment cu clientii nostri din intreaga lume, atunci cand colectia va ajunge in sfarsit in magazine,” completeaza Ann-Sofie Johansson, creative advisor la H&M.

Foto: Joe Schildhorn/BFA.com For H&M)
Video: H&M via Youtube.com

PUBLISHED ON 22.10.2015

more in Fashion Etc