CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.

H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.

Dupa branduri ca Tom Ford, Ralph Lauren sau Burberry, H&M adopta la randul sau strategia “See now, Buy now”“Vezi acum, Cumperi acum”. Aflat inca in stadiu de experiment la nivel global, noul concept de vanzare a fost implementat de compania suedeza cu ocazia colectiei in editie limitata Studio SS17. Aceasta a fost prezentata ieri la Saptamana Modei de la Paris si a intrat in magazine astazi.

“Moda disponibila de pe catwalk direct in magazine marcheaza o noua era in industrie si noi apreciem comunicarea directa pe care o putem avea cu consumatorii nostri prin intermediul colectiei <vezi acum, cumperi acum>. Tot ceea ce ne aduce mai aproape de ei si face moda mai accesibila reprezinta un lucru pozitiv,” a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si Creative Director la H&M.

Inspirata de gratia, forta si pasiunea baletului, colectia cuprinde pentru prima data, pe langa piesele dedicate femeilor, si articole pentru barbati. Topmodele ca Gigi si Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett, Winnie Harlow sau Luis Borges le-au prezentat pe podiumul gazduit de Tennis Club de Paris.

Hainele propun un mix nonconformist de stiluri. Am intalnit atat piese inspirate de echipamentul sportiv clasic, cat si tinute cu un aer romantic sau cu linii curate, realizate din tricotaje fine, matase sau dantela, dar si din nailon translucit. Pe fundalul lookurilor conturate preponderent in alb si negru, tinutele fucsia au adaugat colectiei un plus de energie. Am intalnit aceeasi culoare vibranta si in machiajele topmodelelor feminine – rujul roz intens reprezentand elementul central al acestora.

Show-ul a culminat cu un concert sustinut de The Weeknd in fata a peste 800 de invitati, printre care s-au regasit Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clemence Poesy, Sasha Lane sau Nicki Minaj. Evenimentul a fost transmis live pe canalele de comunicare ale H&M. La noi, colectia este disponibila online si in magazinul H&M din Baneasa Shopping City, Bucuresti.

Foto: Studio Bon / H&M
Video: H&M

PUBLISHED ON 02.03.2017

more in Fashion Etc