WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

INSPIRATIE

E/MOTION. Moda in tranzitie.

E/MOTION. Fashion in Transition (E/MOTION. Moda in tranzitie) este o expozitie…

ARTA & DESIGN

Anastasia Savinova. Spiritul unui oras...

Anastasia Savinova spune povesti despre orase si nu numai prin intermediul…

HOT TREND

Cum mai arata relatia noastra...

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si…

EDITOR'S CHOICE

Putina nostalgie

Parca m-am mai imprietenit cu toamna in ultimii ani. Nu stiu…

Editor's Choice

Putina nostalgie

Parca m-am mai imprietenit cu toamna in ultimii ani. Nu stiu exact ce a dus la aceasta schimbare, am remarcat doar ca ea s-a intamplat. Poate ca timpul a inceput sa curga altfel pentru mine si asta a facut ca toamna sa nu-mi mai para acel anotimp mohorat, interminabil. Totusi, ea ramane in corelatie perfecta cu nostalgia. Peisajele se schimba si, oricat ar fi de frumoase cromaticile lor, imi amintesc inevitabil ca intram intr-o noua etapa si ca o alta s-a incheiat. Nu intamplator, dintre toate imaginile din campaniile pentru sezonul toamna-iarna 2021/2022 care mi-au trecut prin fata ochilor, preferatele mele sunt cele care induc o stare de nostalgie. Nu una apasatoare insa. Iata o parte dintre ele! * Celine toamna-iarna 2021/22 - campania Les Grands Classiques Imaginea campaniei: actrita si regizoarea Suzanne Lindon Fotograf: Hedi Slimane / Sursa foto: Hepta.ro * Dior toamna-iarna 2021/22 - campania Dioramour Fotografa: Sarah Blais / Sursa foto: Hepta.ro * Campania Louis Vuitton toamna-iarna 2021/22 Fotograf: David Sims / Sursa foto: Hepta.ro

Inapoi Inainte
H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.

H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.

Dupa branduri ca Tom Ford, Ralph Lauren sau Burberry, H&M adopta la randul sau strategia “See now, Buy now”“Vezi acum, Cumperi acum”. Aflat inca in stadiu de experiment la nivel global, noul concept de vanzare a fost implementat de compania suedeza cu ocazia colectiei in editie limitata Studio SS17. Aceasta a fost prezentata ieri la Saptamana Modei de la Paris si a intrat in magazine astazi.

“Moda disponibila de pe catwalk direct in magazine marcheaza o noua era in industrie si noi apreciem comunicarea directa pe care o putem avea cu consumatorii nostri prin intermediul colectiei <vezi acum, cumperi acum>. Tot ceea ce ne aduce mai aproape de ei si face moda mai accesibila reprezinta un lucru pozitiv,” a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si Creative Director la H&M.

Inspirata de gratia, forta si pasiunea baletului, colectia cuprinde pentru prima data, pe langa piesele dedicate femeilor, si articole pentru barbati. Topmodele ca Gigi si Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett, Winnie Harlow sau Luis Borges le-au prezentat pe podiumul gazduit de Tennis Club de Paris.

Hainele propun un mix nonconformist de stiluri. Am intalnit atat piese inspirate de echipamentul sportiv clasic, cat si tinute cu un aer romantic sau cu linii curate, realizate din tricotaje fine, matase sau dantela, dar si din nailon translucit. Pe fundalul lookurilor conturate preponderent in alb si negru, tinutele fucsia au adaugat colectiei un plus de energie. Am intalnit aceeasi culoare vibranta si in machiajele topmodelelor feminine – rujul roz intens reprezentand elementul central al acestora.

Show-ul a culminat cu un concert sustinut de The Weeknd in fata a peste 800 de invitati, printre care s-au regasit Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clemence Poesy, Sasha Lane sau Nicki Minaj. Evenimentul a fost transmis live pe canalele de comunicare ale H&M. La noi, colectia este disponibila online si in magazinul H&M din Baneasa Shopping City, Bucuresti.

Foto: Studio Bon / H&M
Video: H&M

PUBLISHED ON 02.03.2017

more in Fashion Etc