ARTA & DESIGN

VEGETAL. Natura intr-o expozitie de...

Expozitia VEGETAL e o invitatie de a explora frumusetea naturii in…

INSPIRATIE

Cool shades & sunny memories

Primii mei ochelari de soare aveau rame negre si lentile albastre,…

INSPIRATIE

Bijuterii cu majuscule

Un timp, am simtit ca pandantivele cu initiala numelui nu sunt…

EDITOR'S CHOICE

CROCHET sau cum se impleteste...

“The crochet” este un trend care se impleteste perfect vara aceasta….

EDITOR'S CHOICE

Cum traduce Dries Van Noten...

Pe la inceputul primaverii, Dries Van Noten anunta colectiile de debut…

HOT TREND

Casele de moda deschid larg...

Formularea moda si frumusete e intalnita atat de des, incat ar…

INSPIRATIE

Anya Hindmarch, Sister Jane &...

Hainele se citesc cel mai bine atunci cand sunt imbracate, cand…

We like

“Subscribe and share” sau, mai bine, aplauze

"Subscribe and share" este o piesa de teatru care vorbeste despre comedia din vietile noastre virtuale, dar si despre tristetea pe care o aduce ea in cele reale. Replicile actuale au puterea de a decupa propria noastra realitate in scene foarte clare. Ele sunt o oglinda perfecta pentru imaginea de clovn in care care ne imbraca egoul desfranat si, pe alocuri, patologic din social media. Si redau perfect preocuparea noastra oarba si complet inutila pentru admiratia celorlalti, in orice s-ar masura ea: like-uri, fani, audienta, votanti. Sursa comicului este, de fapt, un comportament caricatura in care nu mai exista reflexiv, ci doar reflex, si pe care il adoptam fiecare in diverse doze, atunci cand cumparam iluzia unei echivalente intre expunere si succes. Iar aceasta iluzie incurajeaza si capitalizeaza tendintele exhibitioniste in care documentam orice moment, orice interactiune si publicam "gandul imediat" si "convingerea noastra". Astfel ajungem sa valorizam banalitatea existentiei de zi cu zi sau, mai rau, sa "editam" si sa "reformulam" realitatea in functie de convingeri sau interese. Cronologia actelor este exact ca in realitate. Un circ al compromisurilor si al ipocriziei, o goana nebuna dupa aparenta, care la inceput iti vinde iluzia unui joc nevinovat si deloc per...

Inapoi Inainte
H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.

H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.

Dupa branduri ca Tom Ford, Ralph Lauren sau Burberry, H&M adopta la randul sau strategia “See now, Buy now”“Vezi acum, Cumperi acum”. Aflat inca in stadiu de experiment la nivel global, noul concept de vanzare a fost implementat de compania suedeza cu ocazia colectiei in editie limitata Studio SS17. Aceasta a fost prezentata ieri la Saptamana Modei de la Paris si a intrat in magazine astazi.

“Moda disponibila de pe catwalk direct in magazine marcheaza o noua era in industrie si noi apreciem comunicarea directa pe care o putem avea cu consumatorii nostri prin intermediul colectiei <vezi acum, cumperi acum>. Tot ceea ce ne aduce mai aproape de ei si face moda mai accesibila reprezinta un lucru pozitiv,” a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si Creative Director la H&M.

Inspirata de gratia, forta si pasiunea baletului, colectia cuprinde pentru prima data, pe langa piesele dedicate femeilor, si articole pentru barbati. Topmodele ca Gigi si Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett, Winnie Harlow sau Luis Borges le-au prezentat pe podiumul gazduit de Tennis Club de Paris.

Hainele propun un mix nonconformist de stiluri. Am intalnit atat piese inspirate de echipamentul sportiv clasic, cat si tinute cu un aer romantic sau cu linii curate, realizate din tricotaje fine, matase sau dantela, dar si din nailon translucit. Pe fundalul lookurilor conturate preponderent in alb si negru, tinutele fucsia au adaugat colectiei un plus de energie. Am intalnit aceeasi culoare vibranta si in machiajele topmodelelor feminine – rujul roz intens reprezentand elementul central al acestora.

Show-ul a culminat cu un concert sustinut de The Weeknd in fata a peste 800 de invitati, printre care s-au regasit Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clemence Poesy, Sasha Lane sau Nicki Minaj. Evenimentul a fost transmis live pe canalele de comunicare ale H&M. La noi, colectia este disponibila online si in magazinul H&M din Baneasa Shopping City, Bucuresti.

Foto: Studio Bon / H&M
Video: H&M

PUBLISHED ON 02.03.2017

more in Fashion Etc