INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
H&M Spring 2013 – Noul look boem

H&M Spring 2013 – Noul look boem

H&M impleteste elemente ale stilului boem cu forme moderne si confortabile, creand o colectie sofisticata pentru primavara 2013. Accentul este pus pe ornamente si intalnim, astfel, paspoaluri aplicate pe pulovere, rochii sau colanti, fuste si saluri cu franjuri, dar si jachete din piele gofrata.

Piesele decorate din plin constrasteaza cu cele supradimensionate, precum un sacou drapat sau o camasa bufanta. Nuantele par usor decolorate de soare, iar accesoriile pastreaza spiritul artizanal, cu genti si cercei cu canafi, o bratara si cercei in forma de ananas sau un colier tip cravata. In ceea ce priveste incaltamintea, colectia cuprinde ghete de cowboy, espadrile, sandale joase cu catame groase sau wedges sic.

„Imi place foarte mult acest nou look boem la H&M. Pare proaspat gratie formelor sport, a culorilor cu aspect decolorat de soare si a noilor forme de ornamentare. Aceste piese pot fi purtate in multe feluri, imbinand decorarea cu elemente minimaliste si utilizand volumul pentru a crea tinute complet noi”, spune Ann-Sofie Johansson, Sefa departamentului de Desing de la H&M.

Foto si info: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 26.11.2012

more in Newsroom